29.10.15

Мої головні "хочухи" на сьогодні.

     Доброго та чудового усім вам дня!
   Сьогодні хочу написати про свої головні, дорогі, але кльові "хочухи" на даний момент. Я вже давно нічого змістовного собі не купувала, не хотіла і спеціально не шарилась по магазинам. Але так довго продовжуватись не могло і я собі вибрала найголовніше, щоби мені хотілося на зараз. 
     Воно ж як буває, стримуєш, стримуєш себе, а потім все скопом як накинеться! Дивуюсь собі, що втримуюсь від "купити негайно!". Якось приторможуюсь, чи зважаю, треба мені це чи ні. Та думаю, що на найближчий час ось саме ці "хочухи" мені ну дуууже, ну дуже потрібні!!!! Головне, тепер приорітетність вірно побудувать. Так от, яяя хоооочуууу ось що:




1. Органайзер для ниток Pako. Ось такй.



Один у мене вже є, чим я дуже задоволена, він дійсно зручний.  


А я ще хочу перший, бо зробити своїми ручками подібний мені ліньки, дуже-дуже ліньки. Він дуже дорогущий, але ж мріяти про щось треба? Хочуха намбер 1!!! 

2. Набір для вишивання хрестиком моїх улюблених Luca-S. Тут завдання важченьке, бо треба з трьох майже однакових пейзажів вибрать один.



Я більш схиляюсь до самої першої картинки, якось осінні мотиви мені до душі, але і інші теж нічогенько так виглядають. От осінь, чи зелень? Буду думати. І це задоволення не з дешевих. Хочуха намбер 2 !!! 

3. Хочу собі диванний станочок. Один вже був, вишивала бісером, то було надзвичайно зручно! Дві руки вільні, коробочка з бісером перед тобою, нікуди не відволікаєшся, краса! Та позлітала різьба на кріпленнях і він став незручним. В цьому пункті, правда, є один мінус, це його розміщення. Мій старий стояв де тільки міг: і на підлозі, і на підвіконні, і на балконі, і на тумбі... Корочше кажучи, це головне протиріччя, власне, тому я і роздумую, чи так він вже мені необхідний. Хочуха намбер 3!!!

Поки писала, зрозуміла, що з порядком купівлі хочух визначилась, спочатку набір для вишивання, потім органайзер, потім станочок (і то, якщо все ж таки погоджусь з його постійним переміщенням по кімнаті).
Тепер ще питання ціни. Хочу, звичайно ж, знайти ці товари подешевше. Вартість органайзера мене зовсім вбила, 380 грн., це капець як дорого. На Сландо не побачила, на Кідстафі та ж сама ціна... Буду продовжувати пошуки. Щодо вишивки, то тут можна спробувати знайти подешевше, але разючої різниці точно не буде. А от ціна станочка мене приємно вразила, тому і думаю))))

А ще я прочитала вже не один раз "Дороговкази..." Надійки Гербіш і зрозуміла, що вдячності в мені, хоч ложкою їж))) І де воно стільки взялося, я і не знала! Дуже раджу почитати!
І дуже-дуже-придуже вам дякую, що завітали!!
Усім гарного дня!

АПД: тільки що вирішила, що до купки мені не вистачає спробувати вишивати гладдю. У дитинстві вміла, треба згадати. Тому тепер це стає Хочухою намбер 1, всі останні підсунуться на один пункт. Так і буть.



Немає коментарів:

Дописати коментар