11.10.15

НANDMADE-Expo 2015

Доброго вечора усім, усім, усім!!
Сьогодні неділя, передзима на вулиці (Карпати вже он починає накривать снігом!), вечір. Сиджу на кухні з ноутом, поруч пухнаста своїми лапами намагається завадити писати у блог, є тортик і гарячий чай - вечір ну просто створений для творчості)))
Сьогоднішнй пост, як ви здогадались, буде присвячений цьогорічній виставці Handmade 2015, яка ось-ось пройшла в Києві.
Наперед скажу, що я не збиралась робити огляд, адже з перших днів подібних заходів Інтернет кишить силою-силенною фото-звітів, дописів і відгуків. Але до часу поки я туди потрапила, я чогось зовсім не зустріла хоч невеличкої нормальної інформаціїї на цю тему (чи то не досконально шукала?). Та коли відвідала захід, зрозуміла чого так вийшло.



Потрапила я туди аж в останній день, чесно взяла із собою трішки грошенят, щоб не залишити сім"ю без коштів зовсім, ну і у компаньйони маму. Як зайшли у приміщення не зовсім зрозуміли де що є, бо крім рукодільних стендів там виставлялись (чогось!) зубні пасти, масла і все таке інше. Ні, звичайно на минулорічному заході і на позаминулорічному все це теж було присутнє, але не у співвідношенні 50\50.
Трошки згодом розібрались що до чого і пішли гуляти рядами.
Фото викладую нижче, а от зараз розповім про враження.
В цьому році я була дещо розчарована побаченим. Таке саме відчуття було і позаминулому році, коли я вперше потрапила на виставку. Але тоді вишивальна і рукодільна справа тільки-но починала набирати обертів, мало було представлено виробників, невеличкий асортимент у тих, хто тоді був.
Минулий рік вразив, я нафотографувала багато чого цікавого, ходила з відкритим ротом поміж рядів, були роботи, картини, які "впадали в око" і якими я була захоплена.
В цьому ж році захвату нуль, не беручи до уваги улюблених Luka-S та "Чарівна мить". Навіть не знаю, що спричинило відсутність багатьох брендів: ситуація в країні (адже колись були представлені і російські виробники), підвищення курсу долара та невигідність виробляти подібні товари, або просто зниження попиту?  Не було такого, щоб прям АХ... Так, звичайно, кожен міг вибрати для себе щось цікавеньке, підібрати схемку, набір, чи ниточки (до речі, на цей раз нитки Гамма були дешевші ніж на базарі, мама промоніторила це питання ;-), але крім зазначених вище марок, мені особисто до душі не було нічого.
Хоча може тому, що я в останній день пішла? Але ж всі були стенди зайняті, ніякий не пустував, значить не було такого, щоб хтось не залишився на кінець....

Та менше з тим. Захід був, захід відвідала, звітик нижче!
Дивіться фотографії, гарного вам недільного вечора, а я почимчикувала дошивати беки в "Натурниця".

АПД: пішла по іншим блогам новини роздивлятись і наштрикнулась ще на 2 звіти, так що беру свої слова назад, не побачила зразу))


Дякую, що завітали, як завжди, ваше Невгамовне дурко! ;-))

























































































Немає коментарів:

Дописати коментар