12.10.15

"Натурниця" закінчена! Звітик #3, останній ;-)

І знову привіт!
Сьогодні такий собі затишний вечір, всі вдома, пухнаста поруч, тепленько і добре...

Особливо в такі вечори хочеться прям на дотик відчути затишок, насолодитись цим відчуттям, бути поглинутим ним, запам'ятати... 
От і сьогодні все це у купці зробило свою справу і я таки закінчила "Натурницю"! Беки подолала ( хоч як я іх не люблю))  та і не так багато іх було))) Ця невгамовна дівчинка не давала мені спокою з самого початку, я описувала всі своі пригоди у раніших постах, але як на диво дуже легко закінчилась. Картинка невеличка, але, на мою думку, вийшла нічогенько так)))
Дяка велика Кульбабці за схемку і за те, що не побоялась віддати мені в роботу!
 Тож викладаю свій останній звітик по цій роботі, коли буде підібрана рамочка, то покажу звичайно ще, а поки із закінченням мене першого в житті відшиву!)))




Немає коментарів:

Дописати коментар