09.11.15

Новини за якийсь там час ;-)

От буває так, що ходиш-ходиш, хочеш чимось поділитись, щось написати, а так лінь, що ой-ой-ой... Ото і у мене таке буває) Отак зберу силу-силенну якихось цікавостей, а потім пишу. Так от, сьогодні мова піде про в"язання, вишивання, отримані "хочухи" (див. минулий пост) та котячі ніжності.
Почну, мабуть з отриманих "хочух". Якщо хтось читав мій минулий запис, то пам"ятає про що я мріяла і про що писала.


 Дві хочухи сьогодні отримано! Перша - це набір від Luca-S (отой, осінній, ага!)


і органайзер


От якщо про набір все зрозуміло, то з органайзером я як слід заощадила (як каже мій чоловік - "Яка ти в мене економна!"). Я побачила на одному з сайтів (м. Дніпроперовськ) таку собі лайт-версію паківського. Моїй радості не було меж, бо витрачати майже 400 грн. на останній якось мене ну зовсім жаба задавила, а тут може не такий крутецький, але принцип той же і всього за 60,00 грн. До речі, набір я теж тут замовляла і знаєте що, я просто в шоці. На наших, київських сайтах, вартість цього набору починалась від 650,00 грн і вище. Я вже реально подумки відмовилась від цієї ідеї, аж тут дьорнуло мене щось пошукати по інших магазинах. Знайшла в Одесі його за 390,00, а тут на цьому сайті за 360,00!!! Я просто була в шоці від наших цін! Ну як так можна, скажіть? Ну накрутка йде 100%! Тобто я сплачую як за подвійний набір, так виходить? Знаєте, це не ринкові відносини, це здирництво, я вважаю! Так, можна було пошукати, може десь було ще й дешевше, але з мене і того вистачило. Ну як так, а? Обурююсь і досі, слів нема.
Ще замовила собі спиці.


 З ними окрема історія. Закортіло мені зв"язати шарф-снуд, або як його ще називають шарф-хомут. Пішла Наташа, купила пряжу, спиці і так вийшло, що, чи то продавчиня не вірно порахувала, чи то я якось так в"язала, але з тієї кількості пряжі вийшов і шарф, і шапка, і ще й рукавички будуть!

Але тільки на рукавички у мене спиць потрібних не було, котрі шкарпеточні, чи як їх там називають. Подивилась, чи є в наявності на цьому сайті і заразом вирішила замовити. Але ж з моєю непосидючістю, швидкістю і неуважністю (мама й досі постійно мені каже - "Кругом тебе дуби валяться!") я замовила не 3-й розмір спиць, а який би ви думали - 5-й! Добре, що за той час, поки замовлення мені йшло я встигла про це згадать і купити у місті все ж таки трійку, а то було б мені... Слів нема, пригоди і тільки... А ще як порозказувати, як я оплачувала замовлення і отримувала його...ой...)))))Але менше з тим. Хочухи у мене і то є кльово! А, да! Ще маркер для тканини замовила, але то так, до кучки вже...
Хух, про все розповіла, зараз допишу і піду розбирати обновки, а вам покажу пару фотографій з нашою пухнастою, ну так,для розваги)))) Любуйтесь!



І ще, мої хороші, вибачаюсь за якість фото, на телефон знімала. Я тут недавно з Дідом Морозом розмовляла, ну про те-се.. Ну так собі, щось зустріла якось...))) Так от, він ніби обіцяв мені, чи то на Новий Рік, чи то на День Народження подарувати фотоапарат кльовий. Я дуже-дуже-дуже люблю фотографувати! То він казав, що наче в цьому році щось придумає відносно мого прохання. Я його запевнила, що весь цей рік вела себе ну просто ПРЕ-ЧУ-ДО-ВО і що я заслужила на його подарунок. Тож коли я матиму толкового фотоапаратика, розберусь накінець до путя з Фотошопом, обов"язково буду радувати вас фотографіями гарними. А поки вибачайте, добре?
Гарного усім настрою і дякую, що завітали, мої хороші!
P.S : дописую і бісики беруть, ледве фото загрузила, техніка наче навмисне мене дратує!

АПД: вчора так старалась і писала, що забула дати лінк на чудо-сайт, ловіть дівчатка!
http://limebox.com.ua/ Тільки попереджаю, чи то моя така вдача, чи то так планети зійшлись, але я оплатила одразу замовлення, аби не переплачувати за грошовий переказ на пошті, то трішки понервувала, бо мені обіцяли на наступний день відправити бандерольку, а вийшло через два дні. Понервувала, бо вони ще й на телефон у перший день не відповідали. Але ж кажу, це нічого не значить, может так мені випало ;-))) (як завжди з моїм щастям)

Немає коментарів:

Дописати коментар