10.11.15

Як я умію дуби валити

Назва посту виникла зі вчорашнього запису, багатьом вона сподобалась і стала актуальна наразі. Ще можна примінить сюди "дурень думкою багатіє". Це теж буде про мене. З дитинства так повелось, що де б я не ходила чіпляла все, що "погано лежить", моя уважність максимум дотягала на трієчку по п'ятибальній системі. Я і досі дивуюсь, як стала бухгалтером. Хоча тут інше, мабуть, мені колупаться у законах подобається і застосовувати іх також. Але то таке. Купити в універсамі майонез і забуди його там же - була справа честі! А якби ви знали, що коілось із сестрою, коли вона чітко казала який купить лак для волосся, а я обов'язково притарабаню щось інше... Короче кажучи, "дуби" - це мій постійний стан і я вже до нього звикла.
Так от, про вчора.
Я дуже раділа з того, що купила набір задешевше ніж у Києві, а потім Кульбабка (Олександра Сергієнко) візьми та й задай мені питання на предмет, це набір хрестиковий, чи гобеленовий? І які будуть, на ваш погляд варіанти? Звичайно ж гобеленовий! Хоча я замовляла, чи ДУМАЛА, що замовляла хрестиковий!!! Подивилась я на сайті, перевірила у замовленні і дійсно, знову моя подружка-неуважність поруч мене, нікуди не ділась!
Ну що вам сказать? Тепер я ото сестру свою зрозуміла і іі стан, коли я шось "не те" куплю.
Але! З іншого боку я зовсім і не засмутилась, бо гобеленом давно хотіла повишивать, ото був у мене один досвід, теж від Лукас "Натюрморт з овочами", це буде більш масштабна робота, так що все склалось добре.
А сестра сказала: "Яке ти було дурко, таке і залишилось... Нічьо в тебе не міняється!"
І я тому безмежно радію! ;-)))

(Це я трохи шокована від цікавого відкриття, що я гобелен прикупила))))

(Органайзер в діі)

(Канва. Вперше таку бачу. Ще одне відкриття)

(Ну і схемка, на 15-ти величезних аркушах)

І от ви можете мені не повірить, але я мушу написати. Тільки що перевернула на себе гарячий чай. Все нормально, але факт на лице. 

Дякую, що завітали!
Завжди ваше - Невгамовне Дурко!;-)


Немає коментарів:

Дописати коментар