16.11.15

Куди дівати Hande-made?

Ну і привіт!))
Сьогодні понеділок, ранок, я дохворіваю, а у п'ятницю у мене потяг. Прошу у Бозі підкинути мені жменьку здоров'ячка, а тимчасом в голову усякі думки лізуть, якими хочеться поділитись.
Шарячись на просторах Інтернету, в різник блогах-групах рукодільних, бачу дуууже багато маленьких рукоділок. Фетрові іграшки, невеличкі вишивочки, іграшки на ялинки, манюсінькі лялечки тощо - невеличкого розміру роботи, які зараз переважають по популярності великі роботи, змістовні якісь праці.
Зразу скажу, мені надзвичайно подобаються мімімішні рукоділочки, я в захваті від мініатюрних вишивочок, дивуюсь магнітикам на холодильник, чи чомусь подібному, особливо млію від морських тематик або щось із гірськими мотивами (ви ж знаєте, це моі слабкості). Але у мене постає питання: куди це все дівать? Тобто, я зараз не кажу про подарунки, вироби на замовлення, або конкретно потрібні речі (от як наприклад, рукавички). Я говорю про силу-силенну виробів, котрі з'являються як гриби після дощу (майже щодня нове фото), при чому, коли дивишся, постає питання : і що з ним робить, або для чого воно зроблене?
Якщо говорити по вишивку, то колись на питання сестри "куди ви оце все дівать будете?", ми з мамою в один голос відповіли: "не будемо в рамочки вставлять, а складатимемо в стопочку полотна!"))))) Я про що. Якщо у вишивці це в принципі реально, то от, наприклад, у скрапі ти ж не заведеш велику скриню, куди будеш альбоми складати, або листівочки. Або ось мене зацікавило таке фото, яке я поцупила (чесно признаюсь) на сторінці журналу "Все о рукоделии" на ФБ:


Це справді суперові роботи! Це ж скільки любові і праці потрібно було вкласти, аби зшить все це. У мене ручки просто не звідти виросли, аби таку красу зробить, правда. Але питання (особисто у мене!!!) - для чого? Ну, можливо, для дитячих ігр, тоді зрозуміло.
Дівчатка, може я якась не така, га? Може мій прагматизм-раціоналізм заважає бачити якісь очевидні речі? Можете мені пояснити? 
Ну неможливо ж заставити квартиру усим цим, правда ж? Чи я настільки черства та недалекоглядна бурчунка, яка ваще нічого не розуміє в творчості чи рукоділлі, зациклена на своіх вишивках, а?
І от ще.... У мене був досвід вишивання невеличкоі картинки "Совеня", на яку я витратила силу-силенну коштів, бо я ще не така матьора вишивальниця, щоби у мене багатенно різних ниточок, прийшлось купувати всю палітру заявлену у ключі (а ви ж не забувайте, що кольорів може бути 30, а використати ви можете всього 3 см), та ще і рамочка добряче затягнула. Я вирішила, що більше експериментувати з таким не буду, або хоча б поки що, поки у мене запасів не набереться трохи. 
Хочу дізнатись вашу думку з цього приводу, як ви вважаєте, чому зараз популярність виросла ось таких маленьких рукоділочок, куди іх дівати і який сенс іх робити в таких кількостях?

Дякую, що завітали і хотілося б дискусіі на цю тему!)))

Як завжди, ваше, на цей раз, Задумливе Дурко!
Гарного усім дня та настрою, не зважаючи на погоду за вікном!

Немає коментарів:

Дописати коментар