29.11.13

Продовжую "Зимнее утро".

А у мене трагедія! Отож виклала я процес, як я оцю картинку вишивала
І так довишивалась, що промахнулась на 3 рядки. Ну як промахнулась.... Лишні вишила! Яж не вмію, щоб не дошить, я ж можу тільки перешить!



Да, оцей капелюшок виявився лишнім.  Ні, він наче і в тему, але ці 3 рядки проходять вже через усю вишивку. От як його після цього розпускать? Я аж реально заплакала! Так було жаль, вже стільки роботи зроблено! Добре, що поруч є моє щастя-мій мужчинка, зразу розрадив! Сказав, що якщо я не хочу розпускать, то можу собі купить ще один такий самий набір))  Бо якби я почала розпускат і першивать, то не вишила б, вже було б не те! А так, у мене новий запал з'явився, з новим натхненням  кинулась в бій, все ж таки вишить цю багатостраждальну картинку!) І ось, що з того виходить!




Немає коментарів:

Дописати коментар