12.03.16

Відкрию секрет, де я була)

Доброї днини, мої любі дівчатка!
Як і обіцяла, напишу про цікавинки, про те, де я була весь цей час, куди зникла і чим займалась.


Секрету як такого особливо немає. Мене поглинуло в"язання, саме звичайне в"язання шапочок і шарфиків. І шось ну так воно мене затягнуло, що відволіклась суттєво від вишивки. Зв"язала собі пару шапок і шарфиків і понеслось - друзям, знайомим. Хіба ж відмовиш))))
Багато буковок не буду строчити, а краще накидаю вам свідоцтв моєї праці))






Правда це не всі вироби, багато чого не встигла клацнути, але повірте, зайняти цим всім була весь час! 
АЛЕ!
Тут нещодавно нам прилетіла звістка, що на травневі свята нас запрошено до родичів на шашлик, а сама - до мого любого дядечки, якому я хотіла подарувати свою "Шевченкову хатинку" і яку (ооо, не буде мені прощення!!) я і досі не вишила, тобто, не дошила до кінця. Тому у мене є без малого місяць, аби встигнути її закінчити та спровадити в багетку. А ще туди ж (в сенсі, у багетку) поїде моя "Натурниця" (пробач, Сашо, пробааааач, не буде мені ще більшого прощення!!!!). Тому все добре, я тут, повертають до блого-життя і до усіх вас! 
Люблю безмежно і вдячна вам, що ви і досі зі мною!!!

Гарного дня, мої хороші! ;-))



Немає коментарів:

Дописати коментар