08.03.16

Весняний Київ!

Дівчатка, хоч як я обіцяла писати частіше, а не виходить. І новин наче назбиралось, і є чим поділитись, а руки не доходять(( "Щось змінюється?" - запитую я себе... Та наче ні. Все як і раніш. Тоді чого я лінитись стала? 
А поки у моій голові вишикуються відповіді на ці питання, пропоную вам відвідати весняний Киів, як от ми вчора із моїм мусякою)))) 
Запрошую по розглядати фото!)))

Поштова площа. Після ремонту та перепланування вона стала наче не така якась, але ж людина до всього звикає, чи не так? Хотілось до води, хотілось "вийти в люди", власне, це у нас вдалось))) Особливо у мене, як бачите!))))


Ну дуже мені ця церква подобається, так вона стоїть цікаво, на воді. Не могла не зафіксувати))

Фунікулерчик))) Я дуже давно каталась на ньому, оновили відчуття захоплення!

Пам'ятник Ярославу Мудрому на Андріівському узвозі.

Пам'ятник нашому Кобзареві біля підніжжя Андріівськоі церкви, Андріївський узвіз.

Люблю я ці схили, цю місцину... Магією аж віє... Цікаво, хтось крім мене ще це відчуває?

Мурал на Андріівському узвозі.

Андріївський узвіз, архітектура.

І на останок - такі от контрасти нашого міста. Скільки себе пам'ятаю, ці собачки тут було завжди. І бабка ця теж тут наче завжди була. І от нікуди вони не діваються, нікуди))

Хотілось Вам показати щось сонячне, весняне, гарне. Думаю, мені вдалося! І да, все це сфотографоне на мій новорічний подарунок. Дуже вже я тішуся з того приводу, тепер фотографую все на світі!!!))))
Гарної весни вам, дівчатка!
Безмежно вас люблю і дякую, що завітали!!!

P.S.: і да, завтра напишу ще один пост. Обіцяю!)))))




Немає коментарів:

Дописати коментар