18.04.15

Мамина праця

Видалось вчора заскочити додому, провідати своіх, ну і звичайно подивитися на мамині нові роботи.
Перша картина "Ранок у лісі"
Мені надзвичайно сподобалась! На фото не дуже видно, але рамка як влипла, по кольору дуже вдало підібрано. Мене питали на Фейсбуці, чи це часом не Дім, ні, кажу, не Дім. Мама купує схемки без ключів на звичайному базарі, знає своі "точки", де дешевше та де гарніші картинки, нитки сама підбирає, дещо комбінує. Вона про Інтернет опосередковано чула, не те, що про Дім))))) Отак собі і працює, що запало в душу, те і вишиває.


А ці три красуньки вона вишила просто так, такі "легенькі" картинки-відпочивалочки десь побачила, то от і має. Звичайно, я не могла пройти повз і замовила собі такі самі. Чоловік у мене попитав, чого я іх собі сама не вишию... Ну, по-перше, мама вже кольори під них підібрала, а з моім хаосом в голові, я нічого путнього не підберу. А, по-друге, ій дуже приємно, коли вона та іі праця "потрібна". Тому скоро матиму ось ці три красунечки у себе в колекціі)))




А це хотіла трішки показати одну з багатьох маминих скатертинок. Поганенько видно, але це також по схемкам без ключів, як-то кажуть, збирала по крупинкам.

Ось такі у мене на сьогодні новини, до наступноі зустрічі і гарного вам вихідного!

Немає коментарів:

Дописати коментар