01.04.15

Втомлені люди

Можливо цей пост і не для рукодільного блогу, але мені на очі трапилась цікава стаття на одному із інтернет-ресурсів "Кинути все. Втомлені від життя люди". Тут ідеться про те, що в сучасному світі поняття успішності якось стирається. Що для нас успішність, ким нав"язана, де чіткі критерії по яким можна визначити успішна людина чи ні? Для нас успішність - це гарна робота, особистий дім, авто, купа дітей, камін з пледом на старості років...
А може успішність це комфорт? Комфорт в житті. Тобі комфортно працювати на роботі за 4000,00 грн, ну так, хотілось би більше, але і так вистачить. Але стоп! я ж не успішний! У мене ж немає яхти за мільйон доларів. Та і квартири особистої немає. А як же воно буде, коли діти підростуть, треба ж ім десь жити...А там і сім"ї у них будуть, треба щось думати....
Що це таке за думки? Ким і чим нав"язані? 
Ні, я не кажу, що прагнути ні до чого не потрібно, навпаки! Але загальноприйняті норми, що я "не успішна", бо я не вписуюсь у якісь чиїсь рамки висять над нами домокловим мечем.
Треба, треба, треба.... Швидше, швидше, видше... Бігти, бігти, бігти... М-дааа... А може треба зупинитись? Хоча б у думках?
Ми настільки втомлюємось у цих забігах, що іноді нам треба відключитись. Зараз дуже популярне рукоділля серед дівчат, може тому, що є можливість "відімкнутись" від буденного, від постійних думок?
В цікавий час ми живемо, стільки всього інтересного бачимо, стільки всього охоплюємо, йде розвиток людства, дуже прискорений розвиток і нам хочеться іноді від цього всього втекти....
Після розпаду СССР молодь навпаки кинулась в бари, на дискотеки, гульки, вседозволеність... Зараз же, ми, та сама тодішня молодь, хочемо тиші, ми вже всього цього "наїлись". Теперішня молодь розумніша за нас: гуртки, збори, громадські організації, мови, подорожі, усіляки стартапи... Як же цікаво-цікавенно!!!
Ми ж, вже дорослі, уступаємо їм дорогу зі сторони спостерігаючи цей розвиток.
Ми вже втомлені від такої швидкості, ми втомлені від вічного бажання комусь щось довести, бути успішними. Якщо бачимо 101 спідницю-кофту-куртку на своїй подружці десь на фото, зразу ж думки - а я не можу собі це дозволити, у мене немає стільки грошей, значить я не успішна.... А потім ловиш себе на думці, що може у тебе просто пріоритети інші? Або тобі реально не потрібна двадцята спідниця? То може ти все ж таки успішна?
Зараз з такою швидкістю змінюється все навкруги, що іноді задумуєшся - як людина все це ще спроможна сприйняти?

Немає коментарів:

Дописати коментар