14.04.15

"Хатка" №4, вихідний та подорожні спогади

Христос Воскрес!!! Зі світлим святом Великодня вітаю вас усіх!
Сьогодні середа і свято вже минуло, але ж як не привітать))) 
Я з новим звітиком, бо ударно попрацювала ще до свят, тож є про що похвалитись))))
"Хатка" моя просувається, сьогодні ще додам трішки хрестичків, бо вихідна. Ага, ось так посеред неділі... На питання "що сьогодні робитимеш?" відповіла - буду готувати, закину прання, малюватиму, вишиватиму і.... спатиму! Корочше кажучи, ще один розвалюшний день. Погодка сьогодні не дуже радує, яяяякраз так щоби дома сидіти ;-)))
Ну як, як не присвятити його повністю собі! Особливо, як тебе ніхто, крім пусхнастої, ще й не чіпає!))


Тож ловіть звітика по хатинці, а там продовжимо!


До речі, ще хотіла похвалитись поповненням хом"ячого кутка)) Прибирала у кімнаті перед святами і знайшла таку собі дерев"яну тацю, вирішила, що вона мені пригодиться у вишивці. Як такого місця вишивальниці у мене немає і я постійно все своє причандалля переношу з місця на місце: портативний смітничок (пластмасова невеличка коробочка, туди кидаю обрізки ниточок, дуже зручно, я вам скажу), різачки, нитки, схемка, маркери і т.д. Все це постійно треба перекладати, переносити по одному, а так на тацю все умістилось і клопоту немає))))  Ось щойно думка в голову прийшла, мабуть куплю серветочки для декупажу і обклею, повинно бути гарно! (мене чоловік точно з дому вижене!)




Ще мені цікаво, а як ви організовуєте своє вишивальне місце? Які у вас є секретики??? Поділіться, а! Мені дуже, дуже цікаво!

Тепер трохи можна відволіктись від вишивки, хочу дечим поділитись.
Задумала я собі зробити карту візуалізації. Давно вже про неї думала, виношувала цю ідею, аж тут, видно, час прийшов. Підготувалась трошки, дізналась, коли краще її робити і принципи створення. Думаю, вийде непогано, потім шматочок покажу, бо ж то все ж таки моя карта)))))))
Так от, шукала вчора фото наше з чоловіком для неї і шарилась в наших давнішніх знімках, звичайно ж залізла в альбом минулорічної подорожі, ееееххххх, спогади-спогади-спогади.... Так хочеться повернути час, та це неможливо(((( Є тільки фотографії та спомини, які зігрівають не гірше чашки чаю))) Тому вирішили поділитися деякими з вами!

Київ-Молдова-Румунія-Болгарія-Румунія-Львів-Київ, 3 700 км, мішок вражень і неймовірне задоволення від подорожі!
Болгарія, селище Лозинець, пляж


Болгарія, приватна виноробня


Болгарія, селище Лозинець, пляж
 

Болгарія, приватний зоопарк. Ну не могла я втриматись і зловила оцю манюньку!

Болгарія, Несебр

Болгарія, Несебр
Болгарія, селище Лозенець, пляж

Румунія, траса Трансфагараш (такі чуваки гуляють просто так, по дорозі, в машини заглядають, корочше кажучи, свої в доску)

Румунія, траса Трансфагараш, Трансільванія, Карпати

Румунія, траса Трансфагараш, Трансільванія, Карпати, 2034 м. над рівнем моря


Румунія, траса Трансфагараш, Трансільванія, Карпати


Румунія, траса Трансфагараш, Трансільванія, Карпати, 2034 м. над рівнем моря



 Румунія, траса Трансфагараш, Трансільванія, Карпати


 Румунія, траса Трансфагараш, Трансільванія, Карпати

Румунія, замок Пелеша (як із казки, скажіть!)

Румунія, містечко Бран, там, де стоїть замок Дракули (зупинились у якоїсь привітної жіночки на ночівлю, ось такі в Румунії дворики)


Замок Дракули виглядає. Чесно кажучи, ми туди не заходили, бо, по-перше, це тільки легеда, він тут був проїздом і всього один раз, а, по-друге, ми приїхали туди, як вже все там зачинялось і ми не попали. Але ж фото, типу "ми тут були" зробили)))
Румунія, соляна печера Саліна Турда. З відпрацьованої соляної шахти
 зробили таку собі туристичну фішку: на глибині 100 метрів під землею боулінг, колесо огляду, тенісний корт, дитяча площадка. А ще на 100 метрів вниз від цієї площадки - озеро. Видовище неймовірне, я вам скажу, але у кого проблеми з тиском краще туди не ходити, голова болітиме ще довго.



Ну і останній пункт зупинки звичайно ж Львів, тут і пояснювати нічого не потрібно)))


                                       




Ееееехххх, як-то воно приємно згадати..... Ще хочу, ще, ще, ще!!! Мало не плАчу, бо ті 2 неділі нам врізались у пам"ять дуже і на все життя! Хіба ще тому, що це була перша наша закордонна подорож...
Якщо комусь цікаво, то можу зробити окремий пост і розповісти все у подробицях з фотозвітами, бо це я показала лише відсотків 20 із того, що ми побачили і де були)))))

От і все, що хотіла сьогодні розповісти, гарного усім дня!!! 



Немає коментарів:

Дописати коментар