19.04.15

Моя карта візуалізації

В одному з минулих постів я писала, що маю намір зробити карту візуалізації.
Це такий собі особистий візуально відтворений план вашого життя. Ви можете за допомогою малюнків, картинок, схемок, різних кольорів "запрограмувати" ваші щирі побажання, так би мовити, зафіксувати найпотаємніші ваші бажання у житті!
Я вже давно про неї думала, ніяк не могла фсормулювати, який саме вигляд має бути у моєї. Потім пошарилась в Неті, нагуглила собі інформацію, як вірно її зробить, у який краще день, як вірно малюночки розмістить. І ось вибравши для себе потрібний день усілась вчора і зробила, а сьогодні вже була куплена рамка і вуаля - маю свій секретний, самий найгарніший життєвий план, який постійно у мене на очах і якому я буду слідувати надалі!
Думала, на чому б його зробить, зупинилась на картонному лицьовому аркуші з календаря на роботі, як раз підійшов під рамку 30х40 і все, що хотіла - було без проблем розміщено.
Немає якоїсь чіткої інструкції, як її робити, це - ваше бачення, ваші бажання, ваше уявлення! Що ви хочете, чи бажаєте - міцне здоров"я, чи дім власний - розміщуйте! Роздумувала спочатку, чи варто в рамочку вставляти, але картон під дією клею ПВА почав по куточках трохи загинатись, тож питання було вирішено. І не пожалкувала! Після оформлення моя робота стала дуже яскравою, завершеною, закінченою, гарною, такою теплою і..... моєю!, аж захотілось її за собою усюди носить)))
Покажу вам маленький фрагментик, бо хотілося похвалиться, але розкривать "усі карти" поки не хочу. Побачимо. Але якось дивишся на це своє віконечко у майбутнє життя і так тепло на душі стає, так радісно і світло, що вам не передать!
Дівчатка, дуже раджу і вам її зробить, адже точно у кожної є якісь заповітні бажання, мрії та плани.
Я ось собі почала думать, чого я раніш не наважилась... Але ж кажуть, шо всьому свій час....


Немає коментарів:

Дописати коментар