24.05.15

Відпочинковий пост))

Привітик, мої дорогенькі дівчатка!
Як не справедливо я вас залишила на довгий-довгий час! І звітика по "Хатинці" вже давно не виставляла, хоча просунулась у роботі суттєво))

Але у мене були на те вагомі причини.
Пам"ятаєте, я якось писала, що трішки по роботі не складається, відправили нас на вихідні за свій рахунок, жалілась вам? Так от, яяякраз в акурат після того посту на мене яяяк навалилось роботи, звільнилась одна людина і її обов"язки розкидали на багатьох, дісталось і мені. Директор наказав виходити "із вихідних" і почалося.... Приходила тиждень додому у такому стані, неначе асфальтоукладач по мені прокотився... Тоді мені ще подумалось, що думки як таки є матеріальні, називається "домріялась" про роботу)))) Але ж то на краще! Це перша причина моєї відсутності тут.
Друга причина - моя відпустка.



Раз на 2 роки удвох з мамою ми їздимо до Трускавця. Я їду, бо хочу, аби вона пролікувалась, попила водички, везу її туди так скажімо. Вона їде - аби я попила водички і відпочила))) Отак ми одна для одної робим полугу)))
Щораз у нас виходить туди поїхати у листопаді, у осінню пору, а у цей раз я потягнула її на весні, аби побачити все гарне-красиве-зелененьке. Погодка у нас була гарненна, Карпати у всій красі показали на що вони здатні)))
Як приїхали, тільки-тільки пройшли дощі, хмари відступали і тепліло, сонечко порадувало нас аж 3 дні... А потім в один день за 10 хвилин сонце змінилось не просто хмарами, а накотило на місто туманне покривало і почались похмурі сірі дні. Нам було те на краще, адже по горам ходить якось в жарку погоду не дуже, тож ми з того раділи, але таку зміну бачили чи не у перше)))

Мої загальні враження.
Місто радує. Дуже-дуже радує!
Таке собі європеїзовано-урбаністичне, приємно-спокійне, мальовничо-гарне, чисте містечко. З кожним разом приїжджаючи туди, дивуюсь, як воно змінюється. З"являються нові будови, які лиш доповнюють одна одну, чітко підтримуючи "орнамент" міста, чистенькі вулички, мальовничий парк, заворожуючі гірські масиви навколо міста. Є що подивитись, є де прогулятись туристу, відпочиваючому!
Але якщо відійти від відпочивального захоплення та пірнути у буденність, видно, що місто як курорт потроху занепадає. Це, крім усього іншого, і санаторії, які закриваються, бо немає стільки відпочиваючих, немає фінансування із держави як раніш. Ви скажете, що зараз війна, скрутне становище у країні? Так, погоджуюсь. Але це було і у 2013, і у 2011, як ми там були. Вже із поліклінік, із фонду соц.страхування людей не направляють, а платити 3 500,00 грн. за 12 днів відпочинку (навіть якщо сюди входить проживання, харчування і лікування) не кожен середньостатистичний громадянин нашої держави зможе. Колись на весь Трускавець "гриміли" група таких величезних санаторіїв, як "Кристал", "Алмаз", "Янтар", "Рубін", з лікувально-профілактичною базою, сюди потоком з усього бувшого Союзу люди їхали. Зараз же 2 з них просто зачинені, бо людей зовсім немає.

Колись у дитинстві я 2 рази відпочивала у санаторії "Джерело", потік діток був безперервний, табунцями нас заводили у бювет пити водичку... Зараз же жодного разу не бачила хоч маленької групи діток, бювети пустують, особливо верхній.

Є ще трішки людей у тому ж санаторії "Шахтар", колись тут відпочивали шахтарі, мама розказувала, що це був мега-елітний відпочинок... "Перлина Карпат" - сюди неможливо було пробитись! "Кришталевий палац" - це був відпочинок преміум класа, сюди приїздили "люди в мехах"!! Зараз вони пустують.

Так, містечко розвивається, з"являються невеличкі пансионатики, вілли, вони гарні, створюють образ такого собі затишного куточка у Прикарпатті, але по мінімуму виконують функції здравниці, як було колись. За цим дуже жаль, адже в Трускавці живуть багато досвіченого обслуговуючого персоналу, які мало по малу втрачають місця роботи... Жаль за цим, дуже жаль...

Та якщо відступити від лірики та окреслити одним словом мій невимушений відпочинок, то це слово буде - ЗА-ДО-ВО-ЛЕ-НА!!!

Ну і звичайно ж, фоточки тут як тут! Ділюсь радощами і з вами!









 Крім усього іншого посеред Трускавця знаходиться парк, він тут як дендрологічний заповідник, весною - неймовірно гарне місце, тому я увімкнула режим "юний натураліст" і ось, що з того вийшло))











Якщо не сидіти у номері, а повештатись по околицях, дослідити місто з усіх боків, так скажімо, то можна, по-перше, підкачати м"язи різних частин тіла (бо по горам тричі на день як полазиш, то і спортзалу не потрібно), а, по-друге, можна багато чого цікавенного побачити)))


околиці Трускавця


Озеро, яке у 2013 році було висушене, але підземні води та струмочки виправляють це неподобство!


 Римо-Католицька церква та пам"ятник Іонаху Павлу ІІ
Християнська церква



Ось такі ознаки нового життя по всіх соснах та ялинках міста, дуже гарно та мальовниче! 

Урбаністичні мотиви - крутий готель))) (вибачте за якість, телефоном фотографувала)


Магічне місце - Львівська майстерні шоколаду... Ага, я її не оминула. І не один раз не оминула. Да.

Ще хочу додати дещо про погоду. Перше фото - вид з нашого вікна на місто у нормальний день, друге фото - ось таке ми побачили, як навернула дощово-туманна пелена. Фото не оброблене, просто за цією пеленою заховалось усе: і гори, і найближчі будинки. Отака от примхлива погодка у горах.



І на останок хочу вам показати мешканців цього містечка. Равлик, який вийшов погуляти у такі сприятливі для нього температурні моменти, крім них я вперше в житті бачила ТАКУ кількість слимаків. Чесно не фотографувала, бо видовище не з приємних і на запах теж, фу... А ходить по них ще гірше. І обійти неможливо. Вони різного кольору, розміру, веее....Бррр. 


І ще одне фото на останок. Як були ми у листопаді позаминулого року, по парку ганяли білочки, пухнасті жебрачки, вимагаючи горіхи у перехожих. На цей раз білок не було, жодної, але святе місце пустим не буває, тому на цей раз жебраками були оці літаючі, які наприндились на погоду. У сонячні дні від них відбою немає біля бюветів)))


Ось така у мене вийшла поїздка і розповідь. Намагалсь коротенько розповісти про останній тиждень мого життя-буття))
Але то ще не все!
Трішки відпочину, відійду від поїзду-збирання-розбирання речей і напишу інші враження, "поїздові" історії формуються в голові та і звітик по "Хатинці" обов"язково закину!

Дякую, що були у мене у гостях!!! Люблю вас!

Немає коментарів:

Дописати коментар