14.02.17

"Вітрильник" майже від Dimensions, звіт № 2 . Станок "Хом"ячок"

Усім привіт! 
Сьогоднішній ранок мав би бути такий як і інші, але вітання на роботі з Днем Валентина трошки внесло свої корективи)) Тож із задоволенням вітаю вас усіх з цим свілим святом! ;-) 
Я ж з успіхом забула, що сьогодні за день, власне, чоловік також, тому навіть похвалитись нема чим))) А з іншого боку - чи є сенс? Є сенс хвалитись тим, що і так у кожного сьогодні буде?))))) 

...песимізмом якиось запахло, да?....

Я ж до вас сьогодні із розповіддю про свій теперішій проект "Вітрильник". Розкажу, як потроху проходить вишивання, що застосовую в роботі і які враженння є в цілому.


Одразу хочу зазначити, що сам процес мені дуже подобається і приносить і справді немале задоволення! Якби це так описати... Можливо слово "легкість", підійде? Так, от саме легко мені вишивається, не навішується якийсь такий тягар, що буцімто картинка велика, потрібно багато сил, щоби її вишити... І знаєте що? Я помітила, що саме в цій роботі у мене дуже легко, рівно і красиво виходять хрестики, от правда! 
Колись, задивляючись на роботи інших рукодільниць я могла тільки заздирити тому, як у них рівненько лягають ниточки...Але чи то налаштування від Ліани, що сформувала мені набір, чи настрій, з яким я починала вишивання "Вітрильника" - я дуже задоволена тим, що виходить! 


Далі. Бекстіч вирішила відшивати одразу, аби потім не морочитись їм в кінці і не нарікати, як я то добре умію)) І знаєте що? Цей момент мені навіть сподобався)) Воно якось все так логічно виходить: ось хрестики відшились, а ось і бекстіч одразу за ними, все одразу і так простіше, як на мене.
Думаю, цей принцип застосовувати і надалі у свої роботах. І чому я раніш до того не дійшла?


Приступаючи до відшиву "Вітрильника" я раділа й тому, що є можливість трошки відволіктись від гобелену- напівхрестика і насолодитися хрестиком, але мені це вдалося частково, бо хвилі/море все ж прийшлось відшивати напівхрестом. Мало того, саме ця частина картинки по схемі йде по 2-3 нитки в бленді, а подекуди й по чотири. Одразу я трохи засумнівалась щодо того, чи пропустить рівномірка, на якій, власне, ця робота і відтворюється, але згодом зрозуміла, що ця тканина і спосіб переплетіння пропустить все)) 

- до речі, спосіб відшиву напівхрестиків перейняла з гобелену, але тканина все одно поксоилась, маю надію, що в багетній все виправлять... мабуть, потрібно було починати відшив все ж з хрестиків...


Починала я цей процес на Q-Snapах, тканина натягнута була як на барабані, та я чекала все ж на станок, адже вишиваючи на снапах, сидячи на дивані не досить зручно, якби я їх не любила і якими б легкими вони не були.


Тому станок був придбаний, процес перемістився на нього і діло пішло веселіше.
Враження від покупки дивіться ось тут ⇩⇩⇩, прошу до перегляду!

                                   

Звичайно ж, не обійшлось і без помилок (куди ж я без них?). Сплутала дещо кольори, тому мусила розпорювати та перешивати. Радію з того, що вчасно помітила і одразу виправила це діло)

В картині дуже багато блендів, кольорів, мабуть, з 15, якщо не більше, але це виправдано, бо такого красивого переходу кольору та відтінку без застосування подібних прийомів було б дуже важко домогтись.


Ну і наостанок скажу, що морська тема мене завжди вабила, але я вагалась на предмет того, що саме я хочу відтворити, яку саме картину я вишию. Коли задумалась про "Вітрильник", мене ніби магнітом до нього подягнуло, хоча я досить довгий час просто роздумувала і наважувалась, чи купувати набір. Хотіла виваженості рішення, бо кошти немалі, а чи до душі мені воно буде...
Виявилось, що незрозуміле мені до цього поняття "я закохалась у картинку", так явно відчується саме у цій роботі))


На цьому я буду закінчувати свій, розповіла вам свої враження на даному етапі відшиву.
Ще буде викладено відео по цій темі, слідкуйте за новинами на моєму каналі. 

Дякую, що були у мене в гостях, мені від того тепло і радісно!
Гарного усім настрою та шаленого натхнення!
Цілую! ❦❦❦

Немає коментарів:

Дописати коментар