18.02.17

МК на тему "Бокові натяжки на станок"

Усім доброго вечора!

Не минуло й тижня і я зафільмувала МК про те, як зробити власноруч бокові натяжки на станочок. Багато рукодільниць після моїх фото запитували подробиці і я не придумала нічого кращого, як просто зняти відео на цю тему.


Після купівлі станочка я спіткнулася об факт, що якби мені не було зручно на ньому вишивати, все ж не так практично, як хотілося б.
Справа в тому, що який би станок не був крутий і якби вам не комфортно було на ньому вишивати, є така проблема, як "гуляючі" кінці тканин по боках.


... і чого б ото я теліпалась, правда?

Факт є факт. І я точно знаю, що багато хто із дівчат-рукодільниць тим самим заморочуються. Тому нашукавшись по Інтернетах подібного і не знайшовши, надивившись на "бокові натяжки від Аліни" з Росії, я вирішила зробити їх сама.





Що з того вийшло і як їх зробити, розказано докладно ось тут:

                                      
Тому прошу до перегляду!

А от наостанок скажу, що все, що кимось зроблене можна спробувати повторити, хоча б для себе ;-)

Гарного усім перегляду, вечора, вихідних та загалом - настрою!

Дякую, що завітали! До зустрічі!

Немає коментарів:

Дописати коментар