04.03.17

Виставка Hand Made 2017, Київ

Усім привіт!
Сьогодні буде щорічний пост про враження від рукодільної виставки, що днями проходила у Києві.


Взагалі-то я думала писати багато-багато тексту перед тим, як зніму відео, але не так сталось як гадалось))
Тому тексту майже не буде, прошу до перегляду відео:


А тут я просто покажу ближче фото.
Прошу до перегляду!































Фотографувала не все за браком часу, показую те, що сподобалось найбільше.
Нижче фото моїх невеличких покупок))

Дерев"язі магніти та заготовки, буду розфарбовувати фарбами))


Маячки до бокових натяжок




Мімімішності від "Волшебной страны"


Схемка від Світлани Січкар



Ну і племінничкам на подарунок невеличкі набори)


Звичайно, не обійшлось і без подарунків. Якщо ти ідеш на виставку з ще однією рукодільницею, то маєш подарунки)))



І купу вражень та приємного спілкування!


Виставка пройшла, багато чого нового я побачила, багато що вразило і подивувало)))
Чекаємо наступну!

І да, мені вже відписались, що до організаторів донесено всі мої побажання відносно організації події. Містика якась))))))))

Немає коментарів:

Дописати коментар