18.12.16

Мої вишивальні дрібнички

Усі ми дівчатка-рукодільниці можемо похвалитись чимось, що використовуємо у своїй роботі. І у всяких видах рукоділля є свої приладдя, хоча, звичайно ж, в більшості випадків вони +/- однакові, але всі ми потроху їми хвалимось))
У мене, наприклад, не так вже їх і багато, але я так,дуже всі їх бережу, вони потрібні мені, я не купую багато чого, якийсь поганий з мене хом"як)))))

Є органайзери, голочки, коробочки для зберігання ниток, всього потрошку, але мені так приємно-приємно, що і у мене невеличкий запас чогось такого є)))
А щоб ви більше дізнались, прошу до перегляду двох відео на цю тему!

Частина перша:


Частина друга:


Дякую, що заходите до мене у гості, переглядаєте, коментуєте! Ви ж знаєте, що я вас усіх дуже-дуже люблю і ціную!
Всім гарного настрою!!!



Немає коментарів:

Дописати коментар