03.12.16

Новини за якийсь там час.

Усім привіт!
Привіт-привіт тим, хто і досі є моїм підписником не зважаючи на те, що я не дуже хороша дівчинка і мало, або зовсім не - пишу. 
Запитаєте, чого? А я і сама не знаю. Якось останнім часом не підходжу до машини-комп"ютера, а все більш користуюсь телефоном... мабуть так... 
Інших причин я не знаю. Лінуюсь, чи що... Чи старію? (і тут я сиджу така, голову низько опустила, уявляю себе бабцею...)
Так от, сьогодні поробивши половину усіх справ і випхнувши хазбенда до друзів дивитись футбол, я вирішила присвятити трохи часу блогу, почитати новини у кого які, ну і звісно написати собі щось.
Тому почну, мабуть))



Спершу хочу привітати усіх вас з початком, реальним початком зими! Я от не знаю, як у інших, а в цьому році я вирішила тішитись із того, що зима все ж прийшла! І нічого не варті калюжі під ногами (стою на колінах перед винахідником воску для взуття!), не вартий мороз, бо все одно рано чи пізно ти приходиш додому, варто інколи і померзнути))) Я вирішила насолоджуватись сніжком, морозом, чарівністю і двиною цієї пори року! І знаєте що? У мене вийшло! А зима відповіла мені взаємністю! Як? А ось дивіться фото:


Ага! Ось такий вигляд мав сьогодні київський ліс за моїм вікном! Чи не диво?
Тож давайте будемо вдячними природі за таку можливість спостерігати цю неймовірну красу, а не ховатись по домівках в очікуванні тепла. Воно ще прийде і тому буде свій час!)))

Далі хочу похвалитись, що накінець добралась і закінчила минулорічно початий комплект тепла:

І навіть встигла його вигулять:


Правда мені все ж замало і дов"язую ще один! )))
І да, як ви можете бачити, я в перших своїх зв"язаних рукавичках. Одна трішки більше іншої, але то не дуже важливо, я вирішила не перев"язувати, мені і так добре, воно не сильно відчувається і буде на згадку)))))

Потроху-помаленьку просувається мій "Осінній пейзаж", я закінчила перхній рядок, перейшла до нового і трошки знов відклала, мені перепав цілий кульок ниток, то чого б і не скористатись можливістю усіх їх вив"язать))))))
Та повертаючись до "Пейзажу", можу сказати лиш одне, прикмета щодо хатки потроху почала спрацьовувати, так що це мій головний, поки що, проект, але....

Але до нього ось-ось додам ще один, який теж за легендою має сприяти везінню у справах, але покажу його трііішечки пізніше))) Я так собі думаю, що на наступному тижні присвячу цьому відео)))

На цьому буду завершувати сьогоднійшній пост, обіцяю, як прийде замовлення, обов"язково тут все покажу і розкажу! 
Тому до наступних зустрічей!

P,S,:  і да, тут ми скоро з дівчатками знов на зустріч збираємось, на передноворічну, тож звітик, я так собі думаю, теж буде!

Любіть зиму і не бійтесь холоду!!)))

Немає коментарів:

Дописати коментар