04.04.14

Мій котяра)))

Всім доброго ранку, чи дня, чи вечора!
Хочу поділитися з вами моєю наступною працею. Це "Летящий кот" , виробник "Alisena". Ще рік тому побачила його на виставці рукоділля, яка проходила у виставковому центрі на Лівобережній. Запав у душу, але виявився занадто дорогим для мене набором. А тут в одній із груп "ВКонтакте" був заявлений спільник на нього. Що це значить? Мені потрібно було у визначений термін купити нитки, тканину і до поставленої дати вишити картинку. У спільнику може брати участь необмежена кількість учасників. Це така авантюрка класна! І робота не залежується і спілкуєшся паралельно з дівчатками!
Ну, корочше кажучи, закінчила я не перша, а от з багетки забрала перша від усіх, чому безмежно рада!
І ось що вийшло з моєї першої авантюрки - спільника:


Немає коментарів:

Дописати коментар