25.04.14

Феодальна Росія. Або Мордор по-нашому.


Сьогодні я випадково натрапила на цікавий фільм. Ну люблю я шариться на EX.UA в документальному розділі. Подивилась. Отримала на разі шок.  Лінк - нижче.


Спитаєте моє враження?
Я в шоці. В моральному, психологічному, навіть у фізичному. Відео викликало в мені відразу, злість, обурення.
Ми навіть не усвідомлюємо, з яким мороком ми маємо справу. Наш народ навіть не підозрює, що на нас насувається. Це Мордор.
Я би поділила це відео на декілька складових.
1. Щодо "сім'ї". Наше уявлення про коло осіб наближених до Януковича настільки нікчемне порівняно з тим феодальним суспільством, яке побудоване в Росії, що ми навіть осягнути розумом цього не можемо. Те, що ми називаємо корупцією за нашими мірками - це "мєлкоє взяточничєство" порівняно з тією павутиною, яка переплетена в Росії.
2. Щодо "палаців". Ми були дуже вражені, коли побачили "шик і крАсоту" домів (ні, вже не палаців, а домів) Януковича, Пшонки... Мене теж вивертало, коли бачила золотий батон, чи ще щось подібне. Але все це померкло, коли побачила феодальні маєтки кремлівських ясновельмож. І навіть наші остогидлі кортежі не порівняються з парком Кадирова. Я сиділа з відкритим ротом протягом 3-5 хвилин, поки були кадри переміщення вищезазначеної людини.
3. Щодо Чечні. Коротко. Путін пішов в ва-банк: йому простіше платити дань Кадирову, ніж воювати в Чечні. Мудро, що тут ще сказати.

І на останок мої загальні думки.

Ще деякий час назад я задавалась питанням, чому народ такої величезної країни живе у злиднях, чому рівень життя у них навіть в деяких моментах гірший ніж у нас, чому вони мовчать, чому ніяк не протистоять режиму, чому не можуть підняти хвилю і позбутися свого Мордору? Подивившсь це відео зрозуміла - у них не вийде. Ніколи не вийде. Для того, аби навести лад на такій території, потрібно, аби полягло третина населення. У них немає свободи духу, вони піддані. Народ Росії - це раби. Як в прямому, так і в переносному значенні.
Ми ж, зкинули свого тирана,  котрий мав стати, по суті "другим Кадировим", отримувати "палку" від феодального російського уряду, натомість, забезпечити "мовчання ягнят". Тобто, продати в рабство і нас.
Але народ таки вніс свої корективи в плани мороку. Тепер Пу в розпачі. Бо ніфіга не виходить. Бо якась УКРАЇНА ламає його імперію, ламає його плани.
Зараз він зробить все, аби придушити "повстання рабів". І те, що зараз відбувається в нашій країні - це квіточки. Дай Бог, аби не було ягідок.
Дай нам Бог сили вистояти в проти Путіна і Ко. Дай Бог нам сили розтрощити плани мороку підтоптати нас. Раз і назавжди.
Тепер мені навіть не жаль Донбасу, який так прагне в Росію.
Хай ми втратимо територію, але не втратимо націю і народ.
Вибираємо із двох зол, як кажуть.....

Немає коментарів:

Дописати коментар