28.04.14

А що ж там моє вишивання???

       Настільки я захопилася  ситуацією в нашій країні, що навіть нічого не розказую і не показую з вишивки...
        А я, до речі, закінчую свою саму найбільшу і саму трудомісткішу працю - "Зимній ранок".
Ось останні штришки:
       А потім багетка і буде у мене зимовий пейзаж!




       Я ось інколи думаю собі... От я намагаюсь вишивать (поки що) картинки на різну тематику... І маки є, і котик в польоті є, тепер ось зима буде... А що ж я буду вишивать, коли всі тематики закінчаться? ;-) Але ж то ще не скоро буде)))) Чому я безмежно рада!
       І тому є ще одна проблема: яку тематику обрати наступну?
       У мене є на приміті 2 схеми. Першу я побачила у магазині і не втрималась, аби не купити. Я безмежно люблю море. Кожного року намагаюсь потрапити до нього. І дуже жалкую, якщо не виходить... Люблю подовгу сидіти на березі і подумки розмовляти з ним... А ще неодмінно, як від'їжджаю, повинна попрощатися з ним. Це як ритуал, як обов'язок. Бо як не попрощаюсь, то тоді скучаю найбільше... А так - воно мене відпускає до наступної зустрічі.)))
       Так ось, схемка мені дісталась ось яка:

       Малюнок дещо темнуватий, але вже таким рідним став....
       І є ще одна забаганка, побачила схемку на просторах Фейсбуку. У одній із груп було викладено готову роботу. І так вона мені до душі припала! Тим паче, що мрії про власне житло не полишають з моменту одруження!
   

      І тепер не знаю, з чого, власне, почати. З "Маяку", чи з "Будинку"? Хоча якщо подумати, то на море я планую у цьому році все ж поїхати. І аби пришвидчити цей момент, чи сприяти подорожі - почну саме з першої картинки. Точно, вирішила. Почну з моря!))))))) А потім, потихеньку, і до дому руки дійдуть.... Буду і цю мрію притягувати до найшвидчої реалізації!)))

Немає коментарів:

Дописати коментар