01.10.16

HANDEMADE Expo 2016 , Київ

Усім привіт!
Сьогодні хочу розповісти вам про "свіженьку" подію, що минулими днями пройшла у Києві, це виставка HANDEMADE Expo 2016.
Багато рукодільниць чекали на цю подію, ну і мене не обійшло стороною побувати там.
Почну огляд, мабуть, з того, що в цьому році значно розширили місце проведення, виділили більшу територію, що мене ну дуже порадувало. І, чи то я була у такий час, чи дійсно спрацювало розширення, але скупчення людей як такого не було і натовпу особливого теж.  Це справді порадувало.
Далі. На цей раз було представлено дуже багато різних виробників, але таких, про яких особисто я зовсім не чула.  
Тобто із вже відомих, це, звичайно ж luca-s, "Абрис" та Dimensions (чому була дуже рада! раніше їх не було ), ну і ..... мабуть все, не було російських виробників (що не дивно, зважаючи на ситуацію), не було "Мережки", що якось трохи різануло погляд (на жаль...). І, чесно кажучи, із того, що я бачила у "не відомих" мене мало що зачепило, точніше сказати, не зачепило зовсім. Поки що... Можливо, хтось за рік і "вистрелить", побачимо. Радує інше, що ці виробники все ж у нас є.
Дуже багато було бісеру у різних його проявах (сорочки, картини, вишивка на одязі, клатчі, сумки). 
На цей раз було багато, як на мене, виробників рамок. 
Ще пораділа за кількість стендів із нитками, при чому були пару-трійку марок, про які я зовсім не чула (мама ж моя навіть знайшла собі нитки від Кірова!!).
Побачила також не в одному місці тканину (що також не могло не радувати), на різний смак і не тільки Аіду.
Ще не оминула мене участь купити всякі маленькі мімімішності (типу скрапу, дерев"яних заготовочок тощо), яких було придостатньо цього року.
Єдиний мінус, що я для себе виявила, це те, що був лиш один виробник аксесуарів і той - оптовик. Ледве знайшла, де купити ножнички. Мені б хотілося бачити все ж більше такого на виставках.
Цього разу стенд "Все о рукоделии" чогось пустував (чого не скажеш за минулі роки - туди було не підступитись) і представники відверто сумували (хоча, можливо, то я на такий момент потрапила).
Також в цьому році було представлено цікаві варіанти вишиванок, у різних виконаннях і на різні форми одягу.
Звичайно ж було пару майстер-класів, цукерки від "Львівскої майстерні", стенд Гапчинскої і ще багато-багато чого цікавого.
Власне, подією я задоволена, з кожним роком щось змінюється, щось додається нове, але завжди захід є цікавим і змістовним.
Ну що, все, що хотіла розповісти - розповіла, гайда дивитись фото!

















Ну і мої покупочки, звичайно ж!


Захотілось мені мати собі такий напис і він гарненько так став до одного, нашого з чоловіком, фото))

І маленький котик теж не пройшов поза моєю увагою)) 

Власне, ось ці придбані ножнички, особливо мене кінчики радують, прийшлось передивитись декілька варіантів, аби вибрати те, що найбільш підходить (і це від одного виробника!)


 А ще мені до душі припали ось такі гарбузики... І да, вони справжні))))))

На цьому буду закінчувати, ще ось вам відео, може хтось захоче глянути:


А я буду прощатися. Дякую, що зазирнули до мене у гості, я тим дуже тішуся, ви ж знаєте!
Гарного усім дня та настрою!!!
До наступних зустрічей!

Немає коментарів:

Дописати коментар