17.08.16

Мої "Цапельки"

Усім привіт, дівчаточка!
Давно я сюди не заходила, не заглядала і тому не дуже рада. Знаєте, з появою в моєму житті YouToube відпадає поступово необхідність сюди писати, хоча я свій блог вважаю такою собі домівкою, бо з нього, по суті, все і почалося)))
Тому все ж буду тут писати, можливо, буду дублювати свої відео, але все ж не хочу його залишати.
Сьогодні мова піде про новокуплені мною ножнички "Цапельки".

Так от, я, в принципі, ніколи на них не заглядалась. Точніше не так, я дивилась і дивувалась, навіщо ж їх дівчатка купують, та ще й за таку ціну! Мої різачки були найліпшим для мене вибором. Я завжди думала, що навіщо ж витрачати такі гроші на маленькі ножички, які, власне, нічим не відрізняються (ріжуть же так само!)
Потім минув час, хомякоз живе в середині і я все ж вирішила собі їх придбати, але пішла аааж на Аліекспрес. Знайшла там одні за більш-менш прийнятну ціну, відгуки наче нічого, замовила.
Прийшли.
Розпакувала.
Є три питання:
1. Чому ручечки в них не такі заокруглені, як на картинках в інтернеті? (чи то мені ввижається?)
2. Чому ручечки чіпляються інколи одна за одну?
3. Чому є невеличкі зазубринки на лезах і в більшості випадків одне з двох лез роздирає ниточку?

Задалась я цими питаннями, бо цікаво стало: або ж я все ж купила "китайський китай", або ж це норма і вони такі усі, навіть ті, що продаються в наших магазинах по дуже кусачій ціні?

Мені порадили спробувати їх підточити, щоб хоч зазубринки ті прибрати, а це ще + до вартості.
Попросила дівчаток у коментарях розказати про свої ножнички-різачки-цапельки, якщо у когось щось подібне є і була би рада тут почитати ще й вашу думку!

Дякую, що завітали, люблю вас усіх безмежно і намагатимусь почастіше сюди шось писати!!!))

P,S, і якщо ж я все ж трохи сумбурно написала, ось відео:




Ще раз дякую за відвідини і гарного усім настрою!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар