22.07.16

Нарешті процес! "Цілуй мене" по мотивам картин Є.Гапчинської

Усім привіт, мої хороші!
Нарешті я знову з вами, нарешті я дописую сюди))
Як багато-багатенно минуло часу з останнього запису і багато чого нового у мене сталося! 
Я почала знімати відео, почала їх викладати, сьогодні з"явиться відео під номером 3, лінк я подам нижче. Буде воно на тему мого нового вишивального процесу)))

Одразу скажу, нікуди "Осінній пейзаж" від Luka-S я не діла, особливо для нього я придбала станочок і про це розкажу наступного разу. А сьогодні моя розповідь буде про хрестиковий процесик (закортіло мені трішки повернутись саме до них)

Так от, мова піде, про картинку, яку створила Є. Гапчинська, а перевела у схемку моя дорога Олександра Сергієнко .



Ці двоє чувачків просто запали мені у душу, не могла їх обійти. Придбала я схемку давно, відклала її на потім, а тимчасом працювала над "Пейзажем". 
Аж тут шось мені таки згадалось про неї.... А якщо загадлось, то однозначно вже ця згадка нікуди не дінеться!))))
Тоді ж були придбані ниточки та тканинка (Ліаночка Ковальчук зібрала мені невеличкий пакуночок, аби я не бігала, не шукала та не підбирала все потрібне) і я почала))) 
Як я починала і чому чекала цілий тиждень, аби розпакувати посилочку - можна подивитись нижче у відео)))
Ниточки DMC, тканинка Мурано 32 zweigart Німеччина, це буде мій перший досвід вишивання на рівномірочці, але вже бачу, що доволі вдалий. Вишивається легко і просто!

Я так собі вирішила, що цей "Цілуйчик" (я буду так процесик називати)) - то така собі відпочивалочка, знаєте. Все ж від гобелена потрібно відпочивати))))

На цьому базікати закінчую, ліпше покажу, що з того всього вийшло)))






Власне, відео!





ААА, ще про подаруночок від Ліаночки! Тепер у мене ще є і закладочка для книжок!





На цьому буду закінчувати допис, заходьте у гості! Ви ж знаєте, що я безмежно рада вас усіх зустрічати!!)))

Цілую, обнімаю, до нових зустрічей!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар