23.07.15

Звітик по "Закоханих" та трошки відпочинку ;-)

Усім привіт, дівчатка!
У позаминулому пості я слізно-слізно обіцяла відзвітуватись по "Закоханих" (це я так цей процес назвала). Так от, можете мене привітати, я у відпустці і виконую обіцяне!

Зараз таке пекло на вулиці, що, мабуть, не мені одній НЕ до вишивання! Літо вирішило з нами гратися у кішки-мишки, то спека, то дощі. От як воно витримать, а?
Тому ми подумали і втекли на трошки з міста у село.... Оооой, де б ще так добре було, як не у селі? Тут тобі і свіже прохолодне повітря, і молочко з-під корівки, і ціпочки, які щойно вилупились, кицька "приходяща", а на додачу краєвиди з городу і шашлик!
Аби трошки розрядить літню спеку, накидаю вам сільських мотивчиків!

(а у нас ще тут вишеньки є смачненні!)



(отак виходиш на город і красссааа)

(ціпочки ;-))

(кицька СкАтинка, так ми її називаємо. Вічно до нас приходить, як приїжджаємо, просить їсти, тусується у нас і проводжає, як їдемо. А ще це вічно вагітне створіння!))

(Ну що ще потрібно, а?))


А тепер перейду до звітику. Я от до вас, дівчатка, маю питання. Сьогодні, шарячись як звичайно в Неті, натрапиляла на силу-силенну вишивальних робіт, в яких хрестики ну просто мега-рівненькі, ниточка до ниточки! Яка ж краса, слуууухайте! Знаю, що є такі усілякі пристосування, щоб так кожен хрестик укладать, але ж швидкість значно зменшується... От у мене наче так рівненько виходить, а потім бац! - і як пороблено, косо-криво, аби живо. Злюсь на себе страшно! Тобто потрібно менше гнатись, але толком все гарненько вишить. Але ж у мене таке шило в одному місці, що я довго не можу на одній картинці затримуватись, непосидюча і в деякій мірі непостійна. І за це на себе злюсь. Як себе примусить охайно вишивать? Питання актуальне )))))

Ну і тепер, після усіх моїх терзань, ловіть, накінець, звітики:


Ото бачите, є нормальні, а є таке, що дивитись не хочеться... Треба себе до ладу приводить, бо не діло.


І на останок похвалюсь ще деякими невеличкими подорожами, ми знову пошарились по історичних місцях України))))

(Чигирин, Замкова гора, озеро, оборонна фортеця за часів Хмельницького)

(Чигирин, оборонна фортеця, Замкова гора)

(Суботів, Іллінська церква, місце погребіння Богндана Хмельницького. Візміть пятигривенну купюру і порівняйте)

(Чигирин, оборонна фортеця, Замкова гора)

(Озеро на дні Холодного Яру. Або майже на дні... Кажуть, у найглибшому місці навіть влітку лежить сніг і спуститись туди дуже важко. Скажу чесно, ми спускались метрів на 50, можливо навіть глибше....)

(Замкова гора, пам'ятник Б. Хмельницькому)

(Замкова гора, Оборонна фортеця. Ось на таких глибах там все це і тримається. Загадка природи.)

(Замкова гора, вигляд на м. Чигирин. Думаю, у роки визвольної боротьби це було найліпше місце для ведення боїв. А ще під цією горою реставрується та відтворюється Гетьманське подвір"я і є церква Петра і Павла. Корочше кажучи, їдьте по Україні, є доволі багато чого цікавого на нашій землі! )


Отакі у мене справи, друзі. Чим хотіла, тим поділилась! Вам бажаю усього найкращого і прощаюсь до наступного посту!!

Підпис: ваше Невгамовне Дурко! Люблю усіх!

Немає коментарів:

Дописати коментар