13.07.15

Море у руках...

Доброго вечора, дівчатка!
Соромно, ой як соромно мені, що так на довго блог закинула((( Знаєте, але у кожного в житті, мабуть, бувають такі дні, коли ти ну усім-усім родичам, друзям і знайомим потрібен був, величезна купа справ і на вишивання та блоговедення майже зовсім не вистачало часу...  Чи може від усього потрошку відпочивати потрібно? Ну, картинку у житті змінити треба.... Корочше кажучи, я повернулась з новинами до вас)))

В цьому році нам не випадає куди-небудь поїхати, зміни на роботі обмежили відпустку з двох тижнів на один (хоч і тричі на рік можна брати, але лиш на тиждень), далеко, як-то кажуть, не заїдеш. По-друге, якось особливо і не хочеться.... Тому море мені в цьому році тільки сниться буде... А я ж так люблю з ним розмовляти.... Так люблю....


(фото зроблене на березі Чорного моря у Криму, 2013 рік)



Так от, з таких невтішних емоцій вирішила я відкласти свою "Хатку" (хоч у ній так нічогенько і просунулась) і вишити щось морське, легеньке, ненав"язливе, але таке, щоби утілило мої мрії про вологу прохолоду хвиль та романтику.
На очі трапилась картина голандського живописця Willem Haenraets, точніше, це я потім дізналась, що спочатку це картина, а вже потім схема від Lanarte!


Якось так ну дуже-дуже сподобалась, то ж я приступила до втілення мого морського захоплення хоча б у вишивці. Зараз вже більше вишито, покажу у наступному пості, а зараз початок, ниточки і все таке інше))) Кольори мені дуже до душі припали, а вам як?





Отак, передивляючись фото для заголовку поста, натрапила на відпочинкИ у Криму... Ех... Що тут скажеш..... Тільки жаль та згадки... Хоча, з іншого боку - вони ж є, ці згадки, правда!)))))))






На цьому буду закінчувати допис, у наступному все більш-менш розпишу-розкажу-покажу, обіцяю не затягувати з тим! 
На добраніч вам усім!


Підпис: Завжди ваше Невгамовне Дурко! ;-)

Немає коментарів:

Дописати коментар