01.03.15

Ой, тепер "Шевченкова хатка")) А ще "На посагу" в рамочці і моє пухнасте на додачу!

Ха, ви думаєте, я перепочивати збираюсь? Нііі.... Трішки передихну (поки пости строчу) і вперед далі! Побачила я у Валентинки одну роботу, вишиту хатинку, назвала її Шевченкова.
Це той випадок, коли мені дуже, дуже хотілося вишити саме таке.. щось наче з "Наталки-Полтавки"... якусь таку сільську, рідну, з творів наших видатних письменників. Шукала дуже довго, підбирала, придивлялась до багатьох схем, аж ось знайшла. А раз знайшла, значить терміново треба замовляти!



Замовила)))
Посилочка прийшла мені з Чернігова, знайшла там найдешевший варіант. 
Значить так, художниця Оксана Поночевна, виробник Росія (ну не капець, а!) RTO, називається "Хатка" (от вам і парадокс, виробник Росія, хатка українська та ще й назва також). В набір входить: нитки ДМС, канва Аіда 14, схемка, голка, інструкція.

А тепер хочу похвалитися сайтом. Назва "Коморка", дуже вдячна за швидкість відправлення і безпроблемне отримання. Сюрпризи почалися, як отримала, відкриваю, а сам набір запакований в ось такий крутий пакетик))) Ну от скажіть, скільки ненормальному хом'яку потрібно в житті, а! Всього лиш, щоби твій новенький вишивальний набір запакували у такого крутецького пакетика!))))
Сам набірчик
Ну і ниточки з тканинкою)))

Так що, дівчатка, якщо ви думаєте, що я тепер буду відпочивати, ви помиляєтесь! Зараз засяду, буду розмітку робити тканинки (як банан доїм) і потроху буду знайомитись з новою роботою))))

А ще хотіла вам показати мою дівчинку, виносити в окремий пост не буду, бо щось я сьогодні вашу стрічку трохи зафлудила. Мама вчора привезла, перед тим забравши  із багетки. От так от вийшло)))

І вже на самий останок, тільки що моє пухнасте чудовисько відмітилось. Крутило єю, вертіло по всій кімнаті, мітила вкластись на випраний "Натюрморт...", звідки я її відправила на диван. Не допомогло. Знайшла місце на ще одній моїй роботі! Отак от з верху, на нитках, схемі і тканині вклалась і хоч ти їй що хоч!





Немає коментарів:

Дописати коментар