19.02.15

Рукодільний скарб "Все о рукоделии"

Купила собі через Інтернет 3 останні номери "Все о рукоделии". Да, да, я не купувала з листопада місяця, бо не було наснаги доплентаться до Петрівки, а як допленталась, то забула.  Ну ото ж така пам'ять дівоча. Так от, замовила я журнальчики і вчора нарешті поїхала та забрала.


Виявилось, що я замовляла 3 останні номери, а мені прийшов ще один, судячи з усього, просто поклали до кучки, бо номер за квітень  2014 року.

Колись хотіла їм відіслати листа і написати, що вишила по їхній схемці "Весняну дівчинку", то от, мабуть, настав той момент, коли потрібно, а заодно попитаю, чи не випадково у мою посилочку потрапив зайвий номер.
А у вас, дівчатка, у когось таке траплялось?

Так от, вечір у мене сьогодні зайнятий - роздивляюсь і читаю журнальчики. Мама моя собі вже скатертинку по схемі вишивать надумала

А мені сестричка підкинула замовлення на ось таку картинку




Подивилась я і взялась намітила собі на наступну працю. Пам'ятаєте я писала про вишивання гобеленовим швом ? Ну то от тепер маю можливість попрактикуватись! Прийшлось, правда, замовити набір цей від виробника Lusa-S, бо зараз я навіть не знаю, де шукати нитки Анкор... На Петрівці точно не знайдеш... Так незвично це казати - на Петрівці і не знайдеш - але правда вона така, зараз цей "всеохоплюючий риночок" щось став дуже і дуже скудненьким. Була я  здивована тим, що о 12-тій дня у суботу більша половина розкладок просто були закриті, на інших же майже нічого не знайдеш... Оце вам і криза... По Петрівці одразу видно((

Але це відступ від теми.
Так от, замовила я набором цю картинку, аби не мучитись, а потім подумала, що скоро ж виставка НANDMADE-Expo 2015, то  можна і там купити. Я ж іще така зірка, в замовленні указала, аби вислали Новою поштою, а от ні адресу, ні номер відділення не указала... Завтра подзвоню, буду дані уточнювати... Це капець. Що тут ще скажеш?

Загалом скажу так, з журнальчиків дуже багато чого цікавого для себе знайшла, переглянула поспіхом, пролистала. Завтра у мене вихідний (ага, вже з п'ятниці!) то думаю, з самого раночку за кавою приступлю до розбору цікавинок детально. Напишу, що мене ще "зачепило"!

Немає коментарів:

Дописати коментар