26.02.15

Алмазна вишивка, або як примінити камінці)

Вже давненько я заглядаюсь на такий собі вид вишивки, називається "Алмазна вишивка".
Не один раз бачила на виставках та і у продажу, в Неті бачила деякі готові роботи.
Взагалі-то я прихильниця хрестиків і повсякчас повертаюсь саме до них, але зараз звернула увагу на інший вид рукоділля. Чому? Бо у мене дилема: що робити на Паску? Тобто, святкування Великодня для мее постійно обертаються морокою - що його робить і чим зайнятися? Можна поїхати куди-небудь, піти прогулятися, але все одно, як мінімум 2 дні я байдикую, а це для мене ціла проблема і жах.
На Різдво я дуже гарненько замінила вишивку розмальовкою картинки (я звітувала раніше про це), сидиш собі, малюєш, не нудьгуєш.
Аж тут на носі Паска і вирішила, що раз таке діло, буду думати, чим би себе ще зайняти, тому звернула увагу саме на "Алмазну вишивку" (ну, не малювати ж ще одну картину).



Пошукала в Інтернеті інформацію і винайшла, що виробництвом цих наборів займається LasKo, асортимент у них не дуже великий, але для себе вибрала картинку ось яку:

В наборі йде канва, просочена клеєм, камінці зроблені з акрилу, пінцет.




Думаю, якраз на свята мені буде чим зайнятися і не парить мозок чоловіку))))
А на виході повинна бути ось така краса:




Немає коментарів:

Дописати коментар