27.06.16

Тепер і у мене є "Мишенятко" - станочок для вишивання ;-)

Доброго ранку! Зі святом вас усіх вітаю! З Днем Конституції!;-)
Як я вчора і обіцяла, тільки-но прокинулась, привела себе до ладу, зробила пару-трійку вправ і взялась до роботи. 
Сьогодні мова піде про мій другий по рахунку станочок під назвою "Мишенятко".




Перший у мене був диванний, куплений років з 4-и назад, коли вишивальна епідемія ще тільки набирала обертів і знайти щось таке цікавеньке було ну дуже складно. Купувала я його у якомусь магазині в центрі, за величезні кошти як на той час, близько 300 грн. він тоді коштував. Чоловік тільки посміхався, я раділа, а станок прослужив без малого 2 роки, після чого був утилізований - різьба не була надійною і з плином часу все це діло просто почало розповзатись.

Тоді я вирішила, що станочки не для мене, мало місця у квартирі, немає де поставить, та і мобільність зростає, можна швидко зібратись і перейти з одного місця на інше у разі потреби.
Та минуло трохи часу і я стала задумуватись  все ж над купівлею ще одного, бо все ж не завжди зручно вишивати однією рукою. Тим більше, що цей гобеленовий набір ну дуже потребує застосування двох рук, так набагато зручніше і швидкість зростає однозначно!
І всі ми знаєм, що не буває чогось випадкового, правда?)) 
От кажуть, що із появою Інстаграм блогосфера потроху затухає, а я от не погоджуюсь! Якби не блоги, де б ми знаходили вичерпну інформацію про що-небудь, із подробицями та й купою фотографій? От і я прочитавши допис Олександри Сергієнко про щойно придбаний станочок, зрозуміла, що ось воно! - ось те, що я шукала! Маленький, мобільний, не складний у експлуатації, корочше кажучи - те, що потрібно.
Замовляла його ось тут - https://vk.com/stanki_lovemia, у майстра Олександра, дуже приємний, чуйний та уважний хлопець, який все-все мені розповів, пояснив, як і що працює, допоміг мені з ключиком (далі буде....). Сподобалось чітке виконання замовлення, строки були витримані (скоріш за все роботи у нього не початий край), комплектація повна, матеріали кльові, інструкція зрозуміла... (для нормальної людини.... але ж Я як завжди.....)



Прийшов мені станочок і я нічого не придумала краще, ніж прокинутись о 5-тій ранку (не спеціально я, не спеціально!) та почати його збирати. Хіба хом'як-вишивальник може діждатись, коли чоловік прокинеться і зробить це швидше і краще? Звичайно ж ні! Отак збирала я його, збирала і тут я побачила, що якісь тримачі рамочки не такі, потім вчиталась в коментарі Кульбабки і зрозуміла, що потрібно було замовити з тримачами для снапиків!!! І як ви думаєте, сильно я себе хвалила у той момент? Хоча задля справедливості зазначу, що дерев'яні тримачі теж непогано фіксують снапи, а якщо ще й ключиком зафіксувати.... (ага, про нього я дізналась, як через 3 години прокинувся чоловік і звернув мою увагу, що не просто так він у комплекті є! А до того у мене вже мозолі відчутні на пальцях були...)... Ще мене засмутив одразу той факт, що все одно станок не тримає снапи, я вже написала і виробнику (заспокою вас, це було годин у 8 ранку) і знову, як виявилось, справа у ключику!!!


Зрештою, розібравшись допутя що до чого, заспокоївшись, що все тримається нормально, рамочку витримує, замовивши собі додатково тримач для снапів, маю собі круте робоче місце!!!




Пробувала пристроїти його до дивану, то не дуже зручно, але тут, на балконі він як влип, наче для нього балкон і був пристосований одразу)))))



Дуже-дуже рада купівлі, він ніби невидимий, не вимагає багато зайвого простору, не громіздкий. Єдине, до чого поки не пристосувалась, це до закріплення нитки зі зворотнього боку. При вишивці хрестиком це без проблем можна зробити на лицьовій стороні, от з гобеленом трошки проблематично. Тож у кого є якісь поради стосовно цього, буду рада вислухати!
А на останок нагадаю вам про свою пухнасту, якій усюди потрібно відмітитись і без неї не минає жодної події у домі!


А також похвалюсь своїм бамбуком, якому вже 7 років! Почалось все з трьох гілочок, а перетворюється на ліс, чому я безмежно рада! Любить воду, дає багато діточок і взагалі - безпроблемна рослина!


На цьому буду закінчувати свій довжелезний допис, дякую, що зазирнули, безмежно усіх люблю!
І ще раз вітаю зі святом!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар