27.06.16

Звіт по "Осінньому пейзажу"

Доброго усім вечора!
Спека наступила, літо у розпалі, час відпусток, моря, сонця, пляжів, безтурботності і впадання в дитинство. Власне, я  не оминула цю ейфорію, починаючи з середини травня мене постійно десь носить))) Звичайно, то ж є круто, багато чого встигла побачити і дізнатись (як завжди)! Але вишивання ніхто не відміняв! Як я і писала у одному із минулих постів, дійшли руки до фотоапарата і я накінець спромоглась зробити пару-трійку фото просування моєї роботи. 
Спека дається взнаки і більшість з того, що сьогодні нафотографувала розмито, наче хто пензлем порозводив. На завтра наче обіцяють грози (ой, хоч пару раз аби гримнуло, я би була втішена). Менше з тим, фото є. 
Звітую!

Значить так, почала відшив третього листка з 15-ти. В принципі, набором я задоволена (як же ще може бути у Лукаса??), навіть зовсім не скілечки не бентежить вже факт маленьких шовчиків (прошиваються значно швидше і око вже звикло). Сама робота мене радує і поки нема отого, знаєте, перенасичення.


Та менше слів, а більше діла! Тримайте!




Вимальовується наче непогана картинка, я так собі думаю)))) 
Виклада на ФБ процес між першим і другим листочком, дівчатка звернули увагу, що рівно закінчую листок, тобто, не переходжу кольорами на наступний, були побоювання, що границі на готовій картинці буде видно. В принципі, побоювання не збулись, але все ж я прислухалась до моїх хом"ячків-трудівничків і таки перевожу подекуди кольори, на всяк випадок.
Дівчатка, вам окрема дяка за поради! ;-)

Ще вам трошки сільських яблучок у стрічку додам та трошки пейзажику ...



І анонс!
У наступному пості покажу, який я собі станочок купила (Саша, дякую!), розповім мої (ну звичайно ж, куди ж без них!!!) пригоди з його збиранням, а також про варіанти застосування!

Дякую, що зазирнули, завжди рада вас усіх тут бачити, мої любі! ;-)

Немає коментарів:

Дописати коментар