05.05.16

Свіженькі з багетки "Натурниця" і "Шевченкова хатка"!

Доброго вечора усім вам!
От і забрала накінець я свої картинки. І нарешті моя люба "Натурниця" замала якісь чіткі обриси))) Точніше навіть не так, а знайшла собі хатинку.
Рамочку замовляла у недавно відкритій поряд багетній лавці. І так цікаво там було: купа картин, купа рамок, живе пес і тут же малює художник)) Знаєте, таке собі творче приміщення. У мене склалось враження, що от саме так я собі і уявляла художню майстерню, не інакше) Там так атмосферно якось))
Рамочки замовила однакові, що на "Шевченкову хатку", що на "Натурницю", обирала я, мій чоловік і приймачка замовлень. Маю сумніви, що на дівчинку можна було би і легше обрамлення придивитись, але з іншого боку наче і нормально.
"Шевченкова хатка" поїде до рідні, а "Натурниця" оселиться у мене, в моїй власній галереї)))

Слухняно опускаю голову і чекаю на справедливу критику стосовно рамок, ну і звичайно я за "потриндіть", так що коментуйте, не соромтесь!))


Дякую, що завітали!
Люблю вас безмежно! ;-)

Немає коментарів:

Дописати коментар