03.01.16

Від привітання до в"язання!



З НОВИМ РОКОМ ВІТАААААЮЮЮЮ!!!!
Щастя-радості бажаю!
Друзі, хай прийдешній рік принесе вам та вашим сім"ям лиш щастя та любов, спокій та мир! Хай усі-усі буду здоровими!
Дівчатка-рукодільниці вам хочу побажати натхнення у 2016 році, хай бажання творити не покидає ніколи-ніколи!!!
Злагоди, любові, неймовірних вражень, незабутніх моментів, позитиву за здійснення всіх найпотаємніших бажань!
З Новим Роком та Різдвом ще раз вас усіх вітаю!!!!





Друзі і підписники мої хороші, я хочу вибачитись за те, що так давно писала, за те, що не приділяла вам уваги, якось так закрутилось перед НР, що не було коли сюди заходити, чесно! Сподіваюсь, ви мене вибачите? Зате сьогодні я вже розповім про мої надбання)))


По-перше, як я і писала у минулих постах, мій персональний Дід Мороз таки подарував мені фотоапарат, тепер я крута дівчинка, але поки розібралась у основних параметрах та налаштуваннях вже почала носа вішать(( Якось так важкувато мені спочатку воно все вдалось, але в якийсь момент наче тумблер спрацював і все пішло як по маслу)))
Тож обіцяю тепер радувать вас нормальними фотографіями!

Тепер до діла. Пам"ятаєте, я в минулих постах писала про в"язання, про невзначай зв"язаний шарф-снуд, шапку та від мами - рукавички?
Так от, я вирішила, що то буде осінній комплект і мені ну край як потрібен був зимовий, такий, щоб на -20 градусів було))) Захотіла - зробила! Почимчикувала у в"язальну крамничку, розминувшись на виході з Наталі Niolassa (теж собі щось підхом"ячувала) і в результаті маю ось що




По правді, рукавички мама в"язала, я ще трошки "не доросла" до них, але думаю, на наступний рік і з цим справлюсь. 
На практиці комплект не те, що не-про-ду-ва-єть-ся, а намертво закрив всі мої відкриті ділянки шкіри)))) Я ж люблю так, щоб нікуди вітер не заходив і було тепло-теплісінько! Тож перевірку комплект пройшов, чим можу особливо похвалитись))




Зима в цьому році виявилась просто мега-крутою! Це ж треба щоб на самий Новий Рік і сніжок з морозцем нас порадував, а!


Але то ще не все)))
Побачивши ось цей мій комплектик, подружка захотіла і собі такий самий. Тож знову ми почимчикували вже удвох у ту саму круту крамничку і от має вона яяякраз утеплення під морозчик





Ой, тільки що вона заходила, забрала замовлення, задоволена як слон! А мені теж втіха, що комусь моє вміння у пригоді стало))))

Але і то ще не все, зараз у мене ще одне замовлення на черзі, а потім іще одне, тож чекайте наступний пост про в"язання! 
І да, чесно скучила за вишивкою, але вже потрібно завершити все обіцяне, а потім повернусь до гобелена))))

Дякую, друзі, що завітали, ще раз ВІТАЮ ВАС УСІХ І СВЯТАМИ!!!
Люблю вас безмежно!!!

Ваше Невгамовне Дурко! ;-)

Немає коментарів:

Дописати коментар