30.05.15

Мій на сьогодні кабінет, або чим зайнятись на Трійцю

Доброго раночку, моі хороші!
Не знаю чого, але підняло мене сьогодні, рівно як і вчора о 5:30. У вихідний. Ну не капець, а?
Я чесно відлежала ще 15 хвилин, поки всі новини за учора перечитала. Далі прийшлось вставати, бо боки починають боліть.... От правда. Або шило в одному місці крутить... ))))
Тож я помчалась митись-умиватись-робити каву-бутерброди і облаштовувати собі місце на балконі. На сьогодні це мій кабінет! Зазвичай тут чоловік тусується зі своіми гаджетами, а сьогодні буду я! Ага, ще одна у нас кімнатка така є)))) І за галерею мені слугує, я тут своі картини розвішую)))

Да, сьогодні Трійця. Але хай вибачає мені Боженька, але я дуба дам за день, якщо просто так проваландаюсь. Ця тема вже заіжджена, затерта до дирок, як кажуть. Але я краще ручками собі в задоволення попрацюю, ніж буду дурно маятись цілий день. Аби ж іще погода толкова була, а то дощ ліпить.

Тож облаштувавши собі містечко, з самого ранку приступаю до вишивання, чого, власне, і вам бажаю!)))



кружки, нав'язані моєю мамою





а це вигляд з вікна, ага, ми майже в лісі живемо)))))


Дівчаточка, вітаю вас усіх зі святом та вихідними!
Дякую, що завітали!
Люблю вас дуже!

підпис: Невгамовне Дурко!


Немає коментарів:

Дописати коментар