29.05.15

Та-дааам, звітик по "Хатинці" № 5!!

Ось і минув, накінець, робочий тиждень)) Трохи було складнувато після відпустки налаштуватись на роботу, але хіба питають - трохи привалило мене)) Але ж то нічого! Краще, як привалило, ніж не знати чим себе зайняти!

Я цілу неділю бавила вас розповідями про свої відпочивалики, а от саме головне показую, так скажімо, на закусочку!))

Моя хатинонька просунулась дуже суттєво, скоро, вже зовсім скоро я її закінчу і вже сьогодні стає дилема, за що ж його далі братись? Завалів хом"ячих у мене немає... Є довгобудик один, "Маячок", мабуть трішки його підшию, але думаю вже зараз, на яку тематику хочу аби був наступний проект... Передивлялась сьогодні у Неті наявність та розмаїття наборів, але нічого цікавого для себе не знайшла... Хоча ні, знайшла, картинку одну від Luca-S "Корзина с анютініми глазками", та ще буду думать....

Та то таке, ще час є, тож та-да-да-дааааам, ось він, мій звітик!


Можливо на фото поганенько видно, але небо більше підшите, просто там білі та блакитні кольори. Мені надзвичайно подобається ця картинка, із величезним задоволенням її відшиваю.

Дівчатка, поділилась з вам усіма-усіма новинами на цей тиждень!
Гарних вам вихідних і дякую, що приходите до мене у гості! Люблю вас усіх! ;-))))

підпис: Невгамовне Дурко!))))



Немає коментарів:

Дописати коментар