06.03.15

"Алмазна вишивка". Початок

Доброго п'ятничного вечора вам!
Я знову з "алмазкою". Звичайно замовила собі наборчик, але не той про який писала минулого разу.  Як виявилось ті троянди зняті з виробництва і іх у продажу немає. Тому вибрала я собі іншу картинку, удвічі дешевшу і меншу за розміром

Трошки розчарувалась, як розпакувала: по-перше, в наборі не було ємкості для алмазиків (а була указана по списку), по-друге, сама картинка на звичайній бумазі формату А 4, ну, можливо, трошки щільніша... Я поки не зовсім розумію як я буду 2 листочки між собою єднати, бо картинка з двох половинок....
Але спробувала трошки проробити картинку і почала змінювати думку. Насправді дуже класне заняття! Потрошку береш кожен алмазик і обережно приліплюєш на проклеєну бумагу, за рахунок того, що розмір камінців малесенький, то роботи там ой-ой-ой як багато, добре, що я не замовила ту велику картинку, воно б тягнулось до безкінечності! 
Мені сам процес сподобався, відклала до Великодня, щоби раніше невзначай не закінчила)))
А зараз трошки покажу, як воно і що воно






Немає коментарів:

Дописати коментар