15.11.14

Вишивання гобеленом. Що воно і як до нього підступитись?

Доброго ранку!
Я вже тут!))
Сьогодні неділя - той день, коли можна займатися нічого-не-робінням, валянням-спанням-гулянням, фільмодивлянням та кавунапуванням (якийсь каламбурчик вийшов) ;-)!!
Але це іншим можна, а мені - нельзя, бо як ви пам'ятаєте, я вчора почала нову роботу і сьогодні повністю присвячу цьому день. Тим більше, що завтра мені на роботу не йти, я у ВІДПУСТЦІ!!!! З чим себе, власне, і вітаю. Поприбираю завтра, правда ж?)))
Так от. Сьогодні такий день, коли можна зібратися з думками і написати ще один пост на цікавлячу мене тему.

Вишивка гобеленом.
Раніше я з нею справ не мала, бо звикла до стандартних хрестиків. Ну ось такий у мене прикол, я їм не зраджую. І, власне, ніколи цією технікою не цікавилась. А як побувала в цьому році на виставці handmade - expo 2014, то побачила виробника "Лиса-S", вони розробляють цікавенні схемки. І дійсно воно гарно, такий мілкий-мілкий напівхрест, в яскравих кольорах створює здаля ефект 3D зображення. У них прості та легкі мотиви у світлих кольорах... Дивлячись на їхні картинки у мене було враження, що це частинка якоїсь історії... Дивишся на котика, сидить собі, а потім уява починає домальовувати небо, птичок, що він ніби дивиться туди... Так реалістично, якщо чесно!
І якось воно припало мені так до душі, захотілось спробувати цей примудрий, незнайомий для мене шов і тут мені вручили пробничок! Виробник придумав таку штуку: вони зробили не просто рекламний буклет, а книжку-схемку, мабуть, для таких нерішучих як я. І знаєте, багато хто це оцінив! Книжечки розходились зі швидкістю вітру. Аби вам було зрозуміло, дивіться фото:

Ось такий невеличкий формат рекламного буклетика, а у середині інструкція-пояснення, що воно таке ця техніка із себе представляє і як з нею працювать.



Як виявилось, нічого складного в тому немає. 
Але далі було ще цікавіше. В цей буклетик вони вклали не тільки пояснення, а й схемку з клаптиком тканинки  для проби:



Це має бути закладка для книжки. Ключик теж є.
Скажіть кльово?!!!

Дуже вдала ідея виробника: можна спробувати не витрачаючи на це коштів. Я оцінила, якщо чесно.
І вчора, коли була на Петрівці пішла питать за спеціальні голочки, якими все це діло можна вишить (десь краєм вуха чула, що потрібні якісь окремі голки для цього), а мені сказали, що підходять звичайні, як і для хрестика. Коли стала шукати ниточки Анкор, виявилось, що вони йдуть в одній ціні з ДМС, по 7,50 грн. і мені стало жаль витрачати майже 70,00 грн. тільки на одну невеличку картинку. Тому я собі придумала, що переведу в ДМС, подивлюсь, які у мене кольори є, а тих, що не вистачить, докуплю.

Тепер хочу звернутися до вас, дівчатка, хто вже осилив цю техніку, хто знайомий з нею, поділіться враженнями!
Хотілося б почути "історії з життя" як-то кажуть, як воно - вишивати гобеленовим швом?

А я якось засяду за цю закладочку. Поки воно у мене лежить і я "визріваю" на цей експеримент.

Ось власне те, чим хотіла поділитись з вами сьогодні з самого раночку!)))
А ні, ще ось на додачу вам мій невеличкий віршик, ловіть!!!

Якщо ти колись взяла голочку до рук
Не відпустиш вже від себе кращу із наук
Ця наука не премудра, але наймиліша
Вчить нас спокою, любові та душевній тиші.

І якщо колись таке - ти втомилась дуже
Доторкнися до тканинки - стане все байдуже
Це лікує і сціляє - завжди дивування
Ну яку ж велику силу має вишивання!©

Гарної вам, дівчатка, неділі! ))))))







Немає коментарів:

Дописати коментар