15.11.14

Перша картинка від "Мережка"

Добрий вечір, дівчатка!
Сьогодні я вкотре відмітилась на Петрівці.
Не втрималась і накупила всякого добра на "На посагу" від Мережки.
Зараз буду займатись))
Але хочу ще й понить вам тут((( От так от, тепер ДМС коштує 7,50((( А ще вора були по 7,00 грн!!! І знижка тільки від 50 моточків. Хм.... Мусила брать, нікуди не діться. Це як недавно у нас з чоловіком діалог відбувся:
- слууухай, мені нитки потрібно купити, вони французького виробництва, але дорого коштують, але іх можна замінити на російські дешевші.
- бери французькі....
- але ж вони дорогі!
- свобода дорого коштує!
)))))))) ото так і живемо))))))

А ще я купила один моточок СХС, китайського аналогу ДМС, вирішила спробувати, як воно піде і чи не полиняють, побачимо. Ці коштують 1,90. Суттєва різниця в ціні, чи не так? Але побачимо, як воно піде.

Ну що ж, з почином мене!
А вам усім - легких хрестиків та помірних витрат!
P.S.: і з суботою вас усіх!;-)



4 коментарі:

  1. Сама в шоці від цін, теж беру по 7,50 і то ще й непогана ціна, бачила по 9,50. Також задивляюсь на Мережку, поки що думаю між "На посагу" та кішечкою з трилогії "Кожній молодиці, дім, скарбницю й кицю". Буду чекати вражень від роботи...

    ВідповістиВидалити
  2. У мене ще 2 схемки є, але вирішила почати з цієі. Добре, буду процесом ділитися!
    А ціни кусаються, але ж нас не зупиняє цей факт))))

    ВідповістиВидалити
  3. Відповіді
    1. Тааак-с, "З гусачком" та "З петушком" із цієї ж серії. Каюсь, вициганила у дівчинки на Фейсбуці)))

      Видалити