11.07.14

Подаруночок від знайомої Наталочки або як я готуюсь до подорожі...

Допис № 3.
А ось тут вже трішки про мою відпустку. В цьому році так співпало, що ми вперше вирішили почимчикувати у відпустку за кордон і одночасно наш постійний курорт Крим закрив дверцята. Тож поїдемо. Куди - поки не скажу, а потім опублікую невеличкого звітика-розповідь. Обов'язково візьму із собою щоденничка і буду занотовувати все найцікавіше, аби потім з цікавинкою та фото показати вам ;-)
Так от. Збираємося ми вже чи не місяць, плануємо, готуємось. І не тільки готуємось по речах, багажу, а й омуніція відповідна повинна бути. Прапорець в машині вже є, стрічечки також. Офіційний жовто-блакитний манікюрчик у мене також буде (ну, а як же без нього?) Соромно, але з вишиванками якось не склалось... Та то нічого. Думаю, у наступну подорож я їх вишию. Сама. А то ще купувати... Ні. Вишию. А ще до всього набору українських ознак у мене додався подаруночок від знайомої Наталочки, золоті ручки якої зробили для мене ось що:





Ось такі стрічечки вона мені нав'язала! Як вам? Думаю, буде кльово, правда? Радуюсь як дитя! Чого мені ще в житті потрібно, а?))))
Тож я не знаю, хто там і як, а я о відпустки готова на всі сто!
Поїдемо відпочинемо, побачимо світ, а заодно покажемо усім, що ми - з України! ;-)

Ну ось на сьогодні і все... Хоча ні, приїду з Петрівки, обов'язково відмаячусь і похвалюсь скарбом на "Райський куточок". Тож до зустрічі! ;-))
Заходьте до мене, чекатиму! ;-)

2 коментарі:

  1. Додала Ваш блог до рукодільних блогів України! Дякую що приєдналися!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ОО, дякую, Вам, величезне!!! Так приємно! Тезмежно-безмежно приємно! :-)))

      Видалити