11.07.14

Звітик № 1. "Україночка"

Доброго всім раночку!
Ну що, минув тиждень, а у мене купа новин!
По-перше, я скоро їду у відпустку і це безмежно радує! По-друге, трохи просунулась у вишиванні моєї сонячної дівчинки! Небагато, але все ж таки прогресик є (я ж іще працюю на роботі), про що свідчать наступні фото:


Ось потихеньку просувається моя робота. Якщо чесно, то вишивається легко і яскраво! Палітра безмежно радує, думаю, вийде щось мега-позитивне, світле, а особливо - літнє, що звичайно ж буде в зимовий час нагадуванням про літо-літечко;-)

А ще є дещо цікавеньке у мене, але дізнаєтесь про це, якщо завітаєте у наступний запис, бо все ж таки, як-не-як, цей - про просування моєї роботи, тому мерщій до наступного мого допису, чекаю вас там!!!))) 


Немає коментарів:

Дописати коментар