12.04.17

Золота колекція. Українська вишивка. Колір - Фіолетовий.

Усім привіт! 

Нещодавно на своїй сторінці в Інстаграм я анонсувала вихід декількох відео присвячених збірці книжок  «Золота колекція української вишивки».
Сьогодні я розкажу про перший колір із збірки – фіолетовий.

                                   

   Раніше я мало коли звертала увагу на подібні видання, книги, я ніколи не купувала їх собі, а тут мене хтось ніби підмінив. Побачивши анонси в одному з блогів про вихід серії книжок я загорілась і вирішила потроху підкуповувати їх собі.
   Книги всі яскраві, мають тверду палітурку, глянцеві листочки і то додає не аби якого шарму.  Перегортаючи кожен листочок, ти ніби заглядаєш у майбутнє і пірнаєш у красу наступного аркушу.

   Крім усього іншого мене привабило те, що красивою річечкою через усю книгу струменить прекрасна історія Троянди , читаючи яку захоплюєшся і поринаєш  , поєднуючи уяву з побаченими малюнками на сторінках…
   Саме у цій, першій книги із збірки дуже виразно і красиво показаний фіолетовий колір. Настільки мініатюрними і милими бачаться мені візерунки на мішечках, а як захопливо виглядають квіти на листівках..  Незвичним, але  особливо оригінальним виглядає орнамент годинника.  Дуже витончено , просто і елегантно фіолетовий колір бачиться мені на вишиванках. Я би навіть сказала – благородно. Незвичним явищем для мене, але якимось поглинаючим є лялька –мотанка із льону, фіолетовий колір в орнаменті на ній виглядає по-дорослому і якось манірно.

   У книзі представлені схеми вишиванки, серветки (вона мені найбільше запала в душу і скоріш за все якось її вишию), дуже сподобалась картинка «Янгол-Дивоцвіт», як я вже встигла її назвати. І так сподобалась, що скоріш за все візьмусь її відшити! Вона якась така моя!  Я вже навіть тканинку підібрала, зберу ще потрібні кольори ниточок і приступлю до відшиву. Ще ви тут знайдете алфавіт у цікавому, красивому обрамленні. Звичайно ж не обійшлося без схем та візерунків для рушника, дуже прості, але неймовірно витончені орнаменти та ще й в поєднанні з благородним фіолетовим кольором нікого не залишать байдужим!
   В книзі також представлена інформаці про техніку вишивання та про матеріали для вишивки.
   
   Ось розказучи вам все це, гортаючи сторінки отримую просто шалене задоволення! Навіть ніколи собі уявити не могла, що мене так може захопити література по вишивці.

   Як я вже і казала найбільш всього з цього кольору мені сподобалась серветка та «Янгол-Дивоцвіт», це те, що я 100% вишию. Звичайно ж десь у думках вишиванка і рушник.
Раджу придбати саме фіолетовий колір з цієї збірки, бо він красиво-благородно-ніжний, виглядає дуже символічно в орнаментах, має якусь загадковість і глибину.
На цьому  буду завершувати свій допис. Дякую усім за увагу, за те, що дочитали до кінця. Надихайтесь, купуйте красиву інформативну літературу та творіть! Ві того ваша душа наповниться світлом!

Па-па!


1 коментар:

  1. As stated by Stanford Medical, It's indeed the one and ONLY reason women in this country get to live 10 years more and weigh 42 lbs lighter than us.

    (And really, it is not related to genetics or some secret exercise and really, EVERYTHING to around "how" they are eating.)

    BTW, What I said is "HOW", and not "WHAT"...

    Tap this link to see if this brief questionnaire can help you discover your true weight loss possibilities

    ВідповістиВидалити