05.01.15

Щось новеньке! Я малюю!

Добрий вечір, дівчатка!
Не можу утриматись, хочу поділитися з вами дечим новеньким для мене)))
Ану скажіть, хтось чув про техніку малювання по номерах? Цікаво, правда?!
А ось я загорілась і вуаля, вже сьогодні зробила перші мазочки. Зараз розкажу все по порядку))
Ось такий набір я собі сьогодні придбала. Суть така ж як і увишивальних: входять пензлики, фарби з номерами по кольорах та вже натягнута на дерево прогрунтована тканина.

 Ось такий малюнок я обрала. Як там Вакарчук співає? "Не хотілось би так залишитися без моря....."
Ну ніяк я не можу без нього, ніяк....

 Так ось. В наборі присутня і окрема схема на всяк випадок, але просто потрібно по номерах відповідно до кольору малювати.

 Пензлики і фарби
Звичайно ж не могла втриматись і не почати сьогодні ж! Як це так!))) Затягує, я вам скажу.... Заледве відірвалась. І то, бо завтра на роботу, ну і з вами поділиться потрібно. Що воно вийде - побачимо, але поки мені це подобається. Буду вам потроху показувати результати.... 
Я так собі думаю, на Різдво я точно вишивать не буду, а ось помалювать помалюю))))
Ось така новина у мене для вас на сьогодні!))))
Спокійної ночі і гарних снів!))

Немає коментарів:

Дописати коментар