11.07.14

"Райський куточок"

Привіт усім у моєму наспуному дописі!
Так от. Новина № 2. Як почала я вишивать "Україночку", чи "Сонячну дівчинку" (як кому заманеться), зрозуміла, що надто швидко вона у мене просувається. І як поїду у відпустку, то неодмінно її там і дошию. А що ж далі? Поки до мого "Моря" повертатись не хочу, ще трошки відпочину від громіздкої праці, тому захотілось ще чогось сонячного, теплого та милого серцю вишить. І тут же натрапила на іншу картинку з того ж таки журналу "Все о рукоделии", № 4 (19) за травень 2014 року і знайшла там ось таку красу:

                                                

Картинка невеличка, розміром 30*55 см, в палітрі ДМС на 20 кольорів. Думаю, це буде ще один кольоровий додаток у мою колекцію - галерейку!
То сьогодні субота, а я чимчикую на Петрівку за скарбом. Аякже?! Де ж я потім по Європі буду бігать та тканинку з ниточками шукать? Якщо комусь захотілось і собі таку красу, звертайтесь, надішлю схемку!
P.S.: і звичайно ж, як почну роботу, то буду звітувати! ;-))

P.P.S: давайте далі, до мого наступного посту, чекаааю!

Немає коментарів:

Дописати коментар