18.09.16

Робота "Цілуй мене" завершена!

Усім доброго осіннього дня.
Хоча наразі осінь перетягує ковдру господарювання на себе, але все ж ще не так і холодно))
Яяякраз така погода спонукає до творчості, ну, зокрема у мене так))
Сьогодні хочу похвалитись вже закінченою готовою роботою-"Цілуй мене" за схемою Олександри Сергієнко.
Вишивалось легко, приємно, схемка була у двох екземплярах, з беком і без (для зручності). Вишивала я цю картинку на рівномірці Мурано 32 zweigart, використовувала я голочку DMC, хоча багато хто з дівчаток попереджав про зламані вушка та нічого такого у мене не було, цими голочками я задоволена дуже!

Роботу попрала і випрасувала, але, мабуть що не дуже добре, тож вибачаюсь за деякі складочки)) 

Ну що ж, власне, ось і сам фото-звіт!








А кому ну зовсім цікаво, на моєму каналі вже є відео, тож прошу до перегляду))

                                         

Дякую, що завітали, як завжди, дуже рада вас усіх бачити у себе у гостях!!!
Гарного настрою вам усім бажаю! ;-))

Немає коментарів:

Дописати коментар