24.04.16

"Шевченкова хатка" готова!!

Усім привіт і вітання зі святом Вербної Неділі!

Я з новинами!
Ну що, ловіть звіт по "Шевченковій хатині"))) Якщо чесно, то думала, що не здержу обіцянку, не вправлюсь. І от сьогодні сіла і відшила останні хрестики і беки. На одному диханні.
Так, свято, але якщо пішло, то пішло.


Признаюсь, я думала, що не дотримаю обіцянки, бо останнім часом багато чого навалилось. Набралась ще роботи, приходжу додому, їм, сплю і так по колу. Нема сил ні на що. На наступних вихідних відвезу у багетку і згодом покажу результат. А ще буває таке, що в житті є якісь моменти, коли опускаються руки, мозок заклякає і ти не знаєш куди далі рухатись. Ось, мабуть, у такий момент мене сьогодні і пробрало на вишивання. Ще раз впевнилась - воно лікує. Хочу повернутись до "Золотої осені", а ще мені перепала схемка крута від Олександри Сергієнко

Схемка "Цілуй мене" платна, якщо що)))
І знаєте що, за всіма життєвими хвилями, я забула про неї. А ось сьогодні ну так захотілось накупити ниток, тканину, вишить... Якась чи злість десь узялась.... Так хотілось психануть, такий стан був.... Але я перенесла емоції на "Шевченкову хатинку" і завершила її. 
Тож "Цілуй мене" у запасі, на найближчі плани.

Ну, і, власне, звіт ловіть! 
Маю надію, що вийшло непогано, можливо, у вас є якісь ідеї по оформленню, із задоволенням послухаю. Такий цікавий момент: деяких ниток не вистачило, додавала схожі по кольору із власних запасів. Але в цілому на картині не видно начебто)))








Дівчатка, хочу побажати у свято вам всього найкращого! Хай у вашому житті завжди буде все добре!!!
Дякую, що зазирнули, для мене це дуже цінно!
Люблю!!

Немає коментарів:

Дописати коментар