15.06.15

Плед, зв'язаний крючком.

Уже минуло трохи менше двох років, як я почала вив'язувати пледика. Пообіцяла чоловіку, що закінчу його до серпня (почала десь у лютому). Увесь цей час готові квадратики лежали на балконі, змотані, запаковані, чекаючи своєї участі.
Мабуть усьому свій час, або натхнення - річ примхлива, але чогось саме зараз прилетіло мені все таки закінчить це діло. Ну, або наступає той момент, коли хочеться попідгрібати якісь залишки незавершеного.... Я таким чином беки прошиваю періодично)))
Так ось, підштовхнула мене до цього ще і Nata Crea, я би ще довше "дозрівала")))) А так, мені на пошту була відправлена схемка, як ці квадратики можна легко з"єднати між собою.
Та тут, як завжди, вилізло наззовні моє (буває не часто) небажання думати... Помудрувала я над схемкою та і вирішила просто голкою їх зшити.
Що з того вийшло, дивіться далі. Можливо десь не дуже акуратно, можливо десь видно шовчики, але я накінець його закінчила! Мені подобається, чоловік у захваті (йому тепер буде удвічі тепліше тусуватись на балконі зимою), та і ще один довгобуд викреслений зі списку!)))







Немає коментарів:

Дописати коментар