26.04.15

Моя перша нагорода!!!

Доброго ранку, дівчатка!
А мене сьогодні нагородили! Перший раз))) Трошки я знітилась, бо, чесно кажучи, не знала раніш, що воно таке)))
Дякую безмежно Мрійниці та її блогу "Барвисті мрії..." за те, що принесла мені радість)))



Із задоволенням відповідаю на питання!




1) Що надихнуло Вас на створення блогу?

Надихнули інші блоги, у яких дівчатка так гарно описували свої враження від рукоділля. А ще, звичайно ж, купа власних думок у голові, якими хотілось поділитись. Тим більше, що вишивалочок у мене вже придостатньо)) Та звичайно ж, аби нових друзів знайти, які розділяють моє захоплення!

2) Який вид рукоділля Вам найбільш до вподоби?

Я спробувала в"язати крючком, дещо в скрапі, але не моє це, повернулась до вишики і судячи з усього саме цей вид рукоділля "мій")))

3) А що новенького хотілося б спробувати?

Навіть не знаю... Поки що мене приваблює саме вишивання, хоча я спробувала камінці викладати, що є теж цікавим, але на цьому все, вишивання є для мене найкращим!))

4) Улюблена книга?

Хм... Із останнього, що прочитала, "Три долі" Галини Марчук, а якщо про українську класику говорити, то, скоріш за все "Царівна" Кобилянської та "Лісова пісня" Лесі Українки.  Ой, усього не перерахувати!))

5) Улюблений фільм?

Їх теж багато)) Починаючи "В бій ідуть тільки старики...", "Амелі" "Віднесені вітром" і закінчуючи "Неймовірна історія Бенджаміна Баттона",  "Форест Гамп" та  "Втеча з Шоушенка". А взагалі-то я більш за все люблю документалістику, особливо історичні, ХХ-те століття захоплює! Дуже багато чого передививлась, багато інформаціїї яка змінила моє світосприйняття.

6) Улюблені стилі (декор, одяг тощо)?

Декор - це щось прованське, можливо італійські мотиви, хоча і щось швейцарське не завадить, такий собі сільсько-гірський стиль, мабуть))) А в одязі - зручність - ось мій стиль))) На роботу звичайно ж дрес-код, а ось дома - джински-кенгурушки-кроси.
Як особливо нічому не віддаю перевагу, можу сказати, що мені ніколи не подобалось і чого у мене в житті точно не буде, це класика в інтер"єрі (камерність і музейність? - нііііііі), гламурність в одязі (браслетно-кілечне-мейкаповське-наштукатурене-накаблученене-рожеве життя це точно не для мене))

7) У яких куточках України Ви побували, чим вони запам"яталися?

Колись у дитинстві я частенько "шаталась" по санаторіях та таборах, тож Крим та Західна Україна для мене дім рідний! Перераховувать все, що бачила, займе дуже багато часу, скажу про тепер. Зараз ми почали іздити по істориних місцях: Холодний Яр, Кам"янець-Подільський, Хотин, Суботів, Чигирин... Більше почала цікавитись історією то от і маю. Що дуже вразило, це Холодний Яр, визвольна війна українського народу проти окупантів та загарбників. А ще дуже люблю Трускавець, куди думаю чкурнути вже невдовзі)))

8) Що піднімає Вам настрій?

Ранкова кава, улюблені хрестики, море, звичайно ж море, гори - від них неможливо поїхати назавжди; подорожі; вранішнє сонечко, молоко тільки що здоєне з пінкою; гра з кішкою; кльова книга; весна; дорослі розмальовки; посмішка коханого, здоров"я батьків та рідних; беззуба посмішка дитини у метро - ой, багато чого, хіба все згадаєш!))

9) Чи є у вас домашні улюбленці?

Так)) Спокійна товстуха, морська свинка Васька та пухнаста шкода, кішка на ім"я Буся, яка зараз скаче коло мене і просить, аби я з нею погралась)))

10) Жінка  (героїня книги, фільму, чи реальний історичний персонаж), що є близькою Вам по духу?

Скоріш за все Амелі з одноіменного фільму))) В чому саме пояснити не можу, але дивакуватість у нас з нею тотожна))))

11) Про що Ви мрієте?

Ой, про зараз ми можемо мріяти? Аби війна скоріш закінчилась, аби ми стали свідомими і дійсно незалежними... А ще мрію, щоби усі-усі мої бажання здійснились, прикладу максимум зусиль, щоб мрії стали дійсністю!

На питання відповіла, йдемо далі. По правилам я повинна передати нагородку далі, тож дівчатка ловіть:

1. Калейдоскоп хороших вражень
2. Кульбабчине натхнення
3. lace of destiny
4. Мій паралельний світ
5. Рукоділля
6. Purple croissant
7. Вишивальні посиденьки від IRYNA_SV
8. У Танюшки
9. Лучик счастья - в нас самих
10. Коло
11. Замітки осінньої симфонії

І мені б хотілось прочитати відповіді на такі питання:

1. Що надихнуло на створення Вашого блогу?
2. Звідки Ви родом та що є саме цікаве у вашому місті/селищі/районі/області?
3. Чи Ви подорожували світом і що саме найбільше Вас вразило? Або якщо ні, то де були у межах України і що запам"яталось?
4. Що Вас надихає у житті?
5. Враженні від останнього переглянутого фільму і що це була за стрічка?
6. Три найкращі риси Вашого характеру і чому?
7. Хто Ви по професії і чи реалізовані Ви у ній?
8. Який самий пам"ятний спогад з Вашого дитинства?
9. Як рідні сприймають Ваші захоплення?
10. Що може викликати посмішку на Вашому обличчі?
11. Щоби Ви собі побажали на майбутнє?

Тааакс, із обов"язками розібралась, тепер зазначу правила:

1. Нагороду можна передати тим блогам, у яких менше 200 читачів.
2. Необхідно відповісти на 11 запитань від того, хто передає естафету.
3. Передати естафету далі, 11 блогів щасливчиків повинні бути повідомлені.
4. Придумати 11 питань для блогів, які обрані для нагороди.

А тепер особисто мої враження від роботи над нагородкою))) Дівчатка, це ще один спосіб познайомитись з більшим колом людей, додатися у друзі та спілкуватися на рукодільні теми! Адже через пошуковчик не завжди можна знайти однодумців-одновишивальниць)))) А так, читаєш про людину, дізнаєшся цікавеньке, та ще й дивишся-знаходиш-любуєшся ідейками та витворами! Це ж так круто!

Усім гарного вихідного дня і натхнення на нові звершення!! )))

Немає коментарів:

Дописати коментар