21.02.15

"Натюрморт з овочами" від Luca-S

Усім привіт!
 Як я писала у минулому пості, в одному з журналів "Все о рукоделии" моя сестричка побачила  схемку і вона ій дуже сподобалась. Ну, багато ж мені не потрібно, захотіла, значить буде у неі ця картинка)))

Але у мене зразу ж стало питання де його шукати нитки Анкор..... Ну, завдяки моій природній ліні, я знайшла набір по самій низькій ціні у Києві і вуаля - вже звітую про початок.


Значить так, виробник: Luca-S (Лука-С) Молдова. У складі набору: Тканина Perlleinen/53 n.20 Льон, бавовна муліне Anchor, символьна схема, інструкція, розмір: 28 x 12 см., кольорів 38
Тканинка кльова, дуже зручна, м'яка і натягується добре. Ниточки теж хороші. Хотілося б написати окремо про вишивання гобеленовим швом. Скажу одне - мені сподобалось, мало чим відрізняється від вишивки напівхрестиком, виходить швидко і красиво, у дві ниточки вишиваю. За рахунок щільності тканини виходить гарно, задумуюсь, що після закінчення цієі картинки куплю ще один набір цього виробника!

Вирішила, що кожен свій процес буду виносити у нову міточку, аби легше було слідкувати та знаходити.











Немає коментарів:

Дописати коментар