20.02.14

Моє особисте звернення до Президента України. Поки що чинного...

Я - звичайна громадянка цієї великої держави.
Я - освічена, розвинена людина.
Я - потенційний виборець.
Я - народ.





Тому, на правах свідомого громадянина, я хочу звернутис до Вас, пане Президент.
Я народ. І я виборець. Хоча свого часу я не проголосувала за Вашу кандидатуру на виборах, але великої ролі тоді це не зіграло. Але я є народ і сотні тисяч таких же як я, мільйони, проти Вашого керівництва.
Ми, народ, НЕ ХОЧЕМО аби Ви були зараз при владі, аби Ви керували Државою.
НАРОД ПРОТИ Вашої влади.

В наш час ми чомусь забули, що саме Ви не є керівником держави, Ви не є всемогутнім та єдиним. Ви - такий самий працівник як і я, і як сотні, мільйони інших людей в нашій країні. Ви - НАЙМАНЕЦЬ і найняв Вас НАРОД цієї країни. Ви займаєте таку ж саму державну посаду, як і двірник біля дому. Якщо НАРОД Вам не йме довіри, Ви маєте піти!!!!!!!!!
Н А Р О Д      Н Е     Х О Ч Е     В А С    Б А Ч И Т И не те, що на посаді Президента, але й на просторах нашої Держави!
Це - ВОЛЯ  НАРОДУ!!!!!!
Тому, майте свідоме розуміння того, що Вам треба негайно піти у відставку. Вам НАРОД України виказав НЕДОВІРУ!!!!!
Я особисто не хочу, аби Ви були МОЇМ Президентом!!!!

20.02.14

Немає коментарів:

Дописати коментар